דואגים לקשישים: עיריית אשקלון וצה"ל בשיתוף פעולה מרגש למען הקשישים ושורדי השואה

ביום חמישי האחרון, יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ביקר ראש העיר יחד עם נציגי פרויקט 'ידידים במדים' של צה"ל את צנציפר מאיר.

מאיר, שורד שואה, בן 94, נולד בשנת 1927 בלטביה, התייתם בגיל 14 מהוריו וכיום אב לשני ילדים, סבא ל-6 נכדים, 14 נינים ו-2 בני נינים. כמו כן, מאיר הוא ממקימי עמותת זיכרון השואה.

פרויקט 'ידידים במדים' של צה"ל נוסד בשיתוף פעולה עם עיריות נבחרות ונציגיו של הצבא – קצינים ונגדים מגיעים במועדים מיוחדים לבקר קשישים, שורדי שואה ובני הגיל השלישי על מנת להפיג את בדידותם ולארח להם חברה.

עיריית אשקלון באמצעות אגף הרווחה וצה"ל משתתפת בפרויקט הארצי המיוחד ושמחה לסייע לצה"ל במסגרתו. לשם כך, פרויקטורית מטעם אגף הרווחה של עיריית אשקלון מלווה את הפרויקט ומסייעת לקשישים גם בנושאים נוספים כגוון מיצוי זכויות ועוד.

עקב מגבלות הקורונה מרבית הפגישות עם הקשישים נעשות באופן טלפוני והנציגים יוצרים קשר עימם באירועים מיוחדים כדוגמת ימי הולדת, יום השואה, פסח, ראש השנה וכד'.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "פרויקט 'ידידים במדים' עושה חיל עם בני הדור השלישי שזקוקים לחברה ולהפגת הבדידות בימים שאמורים להיות מלאי משפחתיות וחברה. התרגשתי לפגוש את מאיר שמהווה דוגמה לציונות, אומץ לב ומשפחתיות.

אני קורא לכל תושב ותושב לשים לב לשכנים המבוגרים שנמצאים ממש מעבר לדלת. לדפוק על דלתם ולשאול לשלומם. זה יכול להציל חיים."

צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה
מזעזע: חשד להתעללות במעון בעיר; גננת נעצרה לחקירה | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן