גם בזמן הסגר המהודק: ילדי עובדי המרכז הרפואי ברזילי נהנים ממסגרות חינוך עירוניות – כדי לאפשר להוריהם להמשיך ולהציל חיים

היום נערך סיור במסגרות החינוך שפועלות עבור ילדי עובדי המרכז הרפואי ברזילי, בהשתתפות ראש העיר אשקלון תומר גלאם, ומנהל המרכז הרפואי ברזילי פרופ' יניב שרר.

את השמרטפיות מפעילה עיריית אשקלון, בהובלת מנהל החינוך, והן פועלות בהתנדבות מלאה וללא עלות עבור ילדי העובדים – על מנת לאפשר להוריהם לעסוק במלאכתם החשובה ללא דאגה.

הצוות שמטפל בילדים הן סייעות עירייה וסייעות החברה העירונית, רכזי תנועות נוער ומנהלים ממנהל החינוך.

תומר גלאם ראש העיר אשקלון הביע את הערכתו למנהל החינוך בעיר על התגייסותו לנושא: "מדינת ישראל כולה נכנסה לסגר שלישי והמצב מצריך מכוחות החירום לעמוד בחזית ההגנה על תושבי המדינה פעם אחר פעם.

במצב כזה, המעט שעיריית אשקלון יכולה לסייע לכוחות האלו היא בשמירה על ילדיהם ולתת להם את השקט הנפשי בתחום הזה להתמודד עם עבודתם בצורה הטובה ביותר.

אני גאה במנהל החינוך ששוב התגייס גם הוא לספק את השירות הנהדר עבורם. בשמי ובשם תושבי אשקלון אני מודה לכוחות החירום ומזכיר להם שעיריית אשקלון תמיד מאחוריהם".

פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי אמר גם הוא: "במרכז הרפואי ברזילי עובדים הצוותים הכי מסורים בארץ, צוותים מובילים בשגרה ובחירום, ובמאבק הלאומי בנגיף הקורונה.

בשליחותם מעניקים עובדי המרכז חוסן עבור הציבור, ולשמחתנו החליטה עיריית אשקלון להעניק חוסן עבור ילדיהם. תודה גדולה לעיריית אשקלון על היוזמה וההירתמות, ולעומד בראשה".

צילום: מורן ניסים, צילום רפואי, דוברות ברזילי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן