גורם: " העירייה מתנהלת כמו כנופיה מול ילדי גנים " – למה ילדים נותרו מחוץ לגנים?

הורים באשקלון טוענים שעיריית אשקלון מתעלמת מפניותיהם לאחר שלמרות שאתמול התחילה רשמית שנת הלימודים, ילדיהם לא יכולים להכנס לגן ילדים.

גני הילדים של רשת "מעיין חיים ושלום" המזוהים עם תנועת ש"ס, היו אמורים לקבל מבנה אך בסופו של דבר, כך טוענים ההורים, המבנה עבר לעמותה אחרת.

ההורים, שקיבלו את ההודעה על כך שעות ספורות לפני פתיחת שנת הלימודים שלחו את ילדיהם שהתקבלו במוסד הלימודים אולם למחרת נאמר להם שלא ישלחו שוב את הילדים כי אין מקום.

ההורים ניסו לבדוק את הדברים מול העירייה, אך לא קיבלו מענה הולם, גם מערכת האתר לא הצליחה לקבל תגובה כלשהי מעיריית אשקלון שמעדיפה משום מה להתעלם מהנושא.

לטענת ההורים, מאבק פוליטי מאחורי הקלעים הוא הגורם לכך שהמבנה לא הגיע למעיין חיים ושלום אך הגיע למוסדות של גורם אחר המזוהה עם הנהלת העירייה.

ברוכים הבאים ללימודים? פתיחת שנת הלימודים אתמול, צילום: אדי ישראל/סיון מטודי – דוברות עיריית אשקלון

" ההתנהלות הזאת מול ילדי הגנים מזכירה קרב כנופיות, לא פחות " כך אומר גורם שנחשף לפרשה ומוסיף: " הבעיה העיקרית שזה קרב מול ילדי גנים שלא עשו כלום לאיש ולא מעניין אותם פוליטיקה קטנה או גדולה בשום צורה. מקסימום מעניין אותם כמה צעצועים יש בחצר "

בעירייה כאמור מסרבים להגיב לדברים ולמערכת נודע שיש מי שראה בעין לא יפה את הפניה של ההורים לעירייה ולתקשורת ואיים עליהם שאם יביאו את הילדים בכל זאת לגנים הוא יערב את הרווחה נגד ההורים.

כאמור, למרות פניות רבות לדוברות עיריית אשקלון, טרם נמסרה תגובה כלשהי לדברים והילדים עדיין נותרו ללא מענה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן