בשירות החמאס: הפרקליטות מסרבת לחקור את הרופא תומך הטרור מברזילי

זוכרים את הרופא תומך הטרור מברזילי? כן כן, זה שלאחר הטבח המחריד בעוטף, סימן לייק לעשרות פוסטים של תומכי חמאס? אז מסתבר שבפרקליטות המדינה לא חולקים אתכם את הזעזוע ותחושת הקבס הנדרשת.

לפני כשבועיים פרסמנו כאן כי רופא מוכר בברזילי, סימן לייקים לעשרות פוסטים של תמיכה בחמאס וחיזבאללה, ביניהם פוסט ששמח ממספר הנפגעים היהודים בטבח שמחת תורה, ה-7 באוקטובר.

במרכז הרפואי ברזילי הגיבו מהר, ומיד עם הפניה הראשונה ערכו לרופא שימוע, שלאחריו הושעה מעבודתו עד להודעה חדשה. אלא שבכך לא תם הסיפור.

לאחר מספר ימים מפרסום המקרה, הוגשה נגד הרופא תומך הטרור תלונה במשטרה. המשטרה, שניסתה לעשות את תפקידה ולחקור את הרופא נתקלה המכשול לא צפוי.

לייק??? אחד הפוסטים החביבים על הרופא מברזילי
לייק??? אחד הפוסטים החביבים על הרופא מברזילי

על מנת לחקור את הרופא, על המשטרה לקבל אישור לכך מפרקליטות המדינה, כך לפחות סבורים בפרקליטות, אלא שמסיבה לא מובנת וחסרת כל היגיון סבורים בפרקליטות כנראה שאין מקום לחקור את הרופא.

הנימוקים לכך הם, בין השאר, הסיבה שסימון פוסט בלייק אין דינו ככתיבת פוסט התומך בטרור, ובפרקליטות סבורים כי אין זה עומד בקריטריונים הדרושים לפתיחת חקירה.

יש לזכור, שאם מדובר היה בסימון לייק על פוסט אחד, היה ניתן לייחס את זה לטעות אנוש, אך זה אינו המקרה. יותר מכך, הרופא לא הסתפק בלייק על פוסט אחד או שניים, אלא סימן לייקים על עשרות רבות של פוסטים, ביניהם כאלה הקוראים למחבלים החמאס "מורדים", ולפוסט של שיגור טילים: "הדבר היפה ביותר שראיתי בחיי".

מסתבר שבפרקליטות המדינה לא התעלו לגודל השעה, והם סבורים כי מדינת ישראל יכולה להכיל במסגרת חופש הביטוי, גם את אותם אנשים הקוראים להשמדתה.

המסמך של הפרקליטות שמסרב לאשר למשטרה לפתוח בחקירה נגד הרופא מברזילי

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן