בנק הפועלים השיק תכנית ארצית חדשה בעיר אשקלון – סרטונים בשפה האמהרית

חדש מבנק הפועלים – קורסים דיגיטליים לאזרחים הוותיקים גם באמהרית

המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים יזם מהלך אסטרטגי ״פועלים לעצמאות דיגיטלית״ שמלווה במעטפת מגוונת ומתקדמת של כלים ללימוד עצמי של השפה הדיגיטלית באופן מותאם ויעיל.

כחלק מדאגה רציפה של הבנק לאזרחים הוותיקים, לאחר השקת קורסים ומפגשי הדרכה בשפות העברית והערבית, השיק הבנק סרטוני הדרכה גם בשפה האמהרית.

השבוע ציינו את השקת הסרטונים בשפה האמהרית בסניף בנק הפועלים בעיר אשקלון. עובדי הסניף בירכו על היוזמה שבאמצעותה ניתן ללמוד בכל שפה כיצד לבצע מגוון פעולות בנקאיות באופן מקוון, לנהל את חשבון הבנק באופן עצמאי וליהנות מחיסכון בזמן ובעלויות.

מנהלת סניף בנק הפועלים אשקלון עינב אבירם ציינה:״השקת הסרטונים מסייעת להנגשת השירותים הבנקאיים לתושבי אשקלון בפרט ולתושבי הארץ בכלל. אנחנו שמחים על המהלך ומקווים שכולם יזכו ליהנות מהשירותים״.

בנק הפועלים, הרים את הכפפה ופיתח סרטוני הדרכה גם בשפה האמהרית. באמצעות סרטונים קצרים ופשוטים המוצגים על ידי פרזנטורים באמהרית, ניתן ללמוד כיצד לבצע מגוון פעולות בנקאיות באופן מקוון, לנהל את חשבון הבנק באופן עצמאי וליהנות מחסכון בזמן ובעלויות. בין הפעולות שניתן ללמוד – משיכה והפקדת מזומנים באמצעות הבנקט, קביעת פגישה בסניף ועוד.

המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים יזם מהלך אסטרטגי ״פועלים לעצמאות דיגיטלית״ שמלווה במעטפת מגוונת ומתקדמת של כלים ללימוד עצמי של השפה הדיגיטלית באופן מותאם ויעיל שיכלול: סביבת תרגול, ראשונה מסוגה המדמה את הפלטפורמות הדיגיטליות ומאפשרת תרגול פעולות בנקאיות, לצד, סרטוני הדרכה – בהם מדגימים אזרחים ותיקים שלב אחרי שלב, כיצד לבצע מגוון פעולות בנקאיות בערוצים דיגיטלים לרבות – גלישה בטוחה והתגוננות מפני הונאות ברשת.

בנוסף, נבנו מדריכים כתובים לשימוש עצמאי בכלים דיגיטליים של הבנק – חוברות הדרכה ידידותיות בליווי צילומי מסך.

אופציה משלימה נוספת, היא רישום ללא תשלום לקורסים ומפגשי הדרכה – הכוללים בין 5-10 מפגשים (לפי רמת הידע של הלקוח).

המפגשים מקנים למשתתפים מגוון כישורי חיים דיגיטליים כגון כיצד נזהרים מהונאות ברשת , היכרות עם הטלפון החכם, שימוש במנועי חיפוש וכמובן בנקאות מקוונת. הקורסים מועברים על ידי מדריך ומתרגל בקבוצות קטנות של עד 15 משתתפים.

עד כה הוכשרו במסגרת המהלך אלפי אזרחים וותיקים ברחבי הארץ בעברית, בערבית וגם באמהרית. כל זאת ועוד ניתן למצוא באתר "פועלים לעצמאות דיגיטלית"

עינב אבירם וגאולה עזרא מסניף בנק הפועלים אשקלון צילום: בנק הפועלים/ יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן