אשקלון: זוג תובע למעלה מ30 אלף ש"ח בעקבות דו"ח חניה

בני זוג מאשקלון תובעים למעלה מ30 אלף ש"ח כפיצוי על עוגמת נפש שנגרמה להם לאחר שנדרשו לשלם דו"ח חניה.

תחילת המקרה כשבני הזוג קיבלו דו"ח על רכבם, לפיו הם חנו בחניה אסורה, אולם כל הבדיקות שעשו באזור בו קיבלו את הדו"ח העלו כי אין שום סימון או שלט המורה על איסור חניה במקום או חניה בתשלום.

למרות זאת, הדו"ח הונח על רכבם, וכשידעו בבירור כי אין שום סיכוי שביצעו עבירה כלשהי הודיעו כי אין בכוונתם לשלם את הדו"ח ואף ביקשו להישפט על כך.

במקום הזמנה למשפט, הם קיבלו לביתם דו"ח מצולם, בו מופיע רכב שחונה בחנית נכים, וכשהסתכלו היטב נדהמו ממראה עיניהם וגילו כי כלל לא מדובר ברכב שלהם והם אפילו לא היו באזור בו צולמה העבירה.

ניסיונותיהם הרבים לקבל מענה מאגף הפיקוח של עיריית ירושלים, שם קיבלו את הדו"ח, עלו בתוהו ועד היום לא קיבלו זימון למשפט אך הודעת תשלום הקנס נותרה עומדת כנגדם.

בעקבות זאת, החליטו בני הזוג להגיש תביעה בבית משפט השלום אשקלון נגד עיריית ירושלים על סך של למעלה מ30 אלף כפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה להם בעקבות הדו"ח וההתעלמות של העירייה מכל פניותיהם.

בכתב התביעה סיפרו בני הזוג את שאירע ואמרו שיצאו לטיול משפחתי בירושלים עם אירוח לילה במלון, גם הוא נמצא ברחוב אחר ולא במקום בו ניתן הדו"ח ואף ניסו להוכיח שאין קשר בינם לבין הדו"ח שקיבלו לביתם.

נציין שלאחרונה בעיריית ירושלים נאלצו לבטל דו"ח אחר, שניתן לנערה בת 17 בגין חניה לא חוקית שביצעה עם רכבה ברחבי העיר, זאת למרות שמעולם לא היה בבעלותה רכב ולפי הדו"ח, הוא ניתן כשהיא היתה בת 15 וחצי בלבד.

מעיריית ירושלים טרם התקבלה תגובה לדברים ובמידה והיא תתקבל, נפרסם אותה כאן במלואה.

בית משפט השלום אשקלון, צילום: אשקלנייעס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן