אפיקי נחל באופקים: ההזדמנות שלכם לבנות בית חלומות

שיווק מכרז לבניית 262 יחידות דיור באופקים: הזדמנות לבנייה עצמית בשכונת 'אפיקי נחל'

מרחב דרום: פרויקט 'אופקים חדשים' – רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הכריזה על שיווק מכרז חדש לבניית 262 יחידות דיור לבנייה עצמית ב-178 מגרשים בשכונת 'אפיקי נחל' באופקים. מדובר בפרויקט שנכלל במסגרת תוכנית 'אופקים חדשים', המתפרשת על כ-7,000 דונם במזרח העיר אופקים ונחל 'אופקים'.

המגרשים המשווקים מיועדים למגורים בבניה נמוכה וצמודת קרקע. הם מהווים חלק מרובע מגורים הכולל כ-7,368 יחידות דיור, ובהן דירות קטנות בתמהיל צפיפות מגוון ויחידות דיור מוגן. הרובע מחובר לעיר הוותיקה באמצעות קישור תחבורתי בין שני חלקי העיר, וחיבור במערכת דרכים חדשה שמספקת מענה עירוני מלא לתושבי הרובע עם מגוון שירותי ציבור, כולל שירותי תרבות ופנאי, מסחר ותעסוקה, שטחי ציבור ותשתיות מתקדמות.

 יתרונות מיקום

הרובע ממוקם בסמיכות לכניסה עירונית חדשה, עם נגישות לכבישים ארציים וחיבור נוח לצירים ראשיים בעיר. כמו כן, הרובע כולל שטח נרחב למרכז תעסוקה ומסחר מודרני וגמיש בדופן הדרומית של כביש תימן. השילוב בין מיקום מרכזי ותשתיות חדשות הופך את הפרויקט להזדמנות ייחודית למי שמעוניין לשפר את איכות החיים באופקים.

 תנאי המכרז וקריטריונים להשתתפות

על המגרשים חלה תכנית תמל/1034, המייעדת אותם לבנייה נמוכה וצמודת קרקע למגורים. יתר פרטי המכרז יפורסמו בחוברת המכרז, הכוללת גם את פרטי עבודות הפיתוח המבוצעות על ידי הרשות המקומית.

במכרז תינתן עדיפות לנכים בהגרלת 9 מגרשים – נכים העומדים בקריטריונים המפורטים בחוברת המכרז רשאים להשתתף. כמו כן, תינתן עדיפות בהגרלת 53 מגרשים לחיילי מילואים פעילים העונים לקריטריונים המפורטים.

 תהליך ההשתתפות והגשת הצעות

המועד האחרון להגשת הצעות הינו 18 בנובמבר 2024, בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין". על המציעים להתעדכן באתר רמ"י לגבי כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.

לסיכום, הזדמנות זו בשכונת 'אפיקי נחל' באופקים מציעה אפשרות ייחודית לבנייה עצמית במיקום מרכזי עם תשתיות מתקדמות ושירותי ציבור מגוונים. בין אם אתם משפחות, נכים או חיילי מילואים פעילים, הפרויקט יכול להיות ההזדמנות שלכם לשפר את איכות החיים בעיר מתפתחת זו. למידע נוסף ולהרשמה, בקרו באתר רמ"י.

צילום: יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן