בית משפט השלום אשקלון: תושב נתיבות הפר זכויות יוצרים של ערוץ הספורט וייפרד מ 10000 ש"ח

בית משפט השלום אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

בבית המשפט השלום אשקלון התנהלו בחודשים האחרונים דיונים במסגרת תביעה של ערוץ הספורט נגד תושב נתיבות, שהתברר כי הקרין באופן פומבי וללא רשות משחק ששודר בערוץ הספורט.

חוקר מטעם ערוץ הספורט הגיע לבית העסק ותיעד את האירוע, כשלאחר מכן העביר את המידע לממונים עליו שהגישו כנגד התושב תביעה על סך 80000 ש"ח בגין הפרת זכויות יוצרים של הערוץ.

בית משפט השלום אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר קבוצות ווטאסאפ בהם אנשים משתמשים ללא רשות וללא מתן קרדיט בתכנים של אתרי חדשות או ערוצי טלויזיה תוך הפרה בוטה של זכויות יוצרים ובמקרה הנוכחי, החליט בית המשפט השלום אשקלון לקבל הסכם פשרה שנחתם בין הנהלת ערוץ הספורט לתושב נתיבות שהקרין בבית העסק שלו את המשחק ללא רשות.

בהסכם הפשרה חוייב בעל העסק לשלם לערוץ הספורט סכום של למעלה מ 8000 ש"ח, כעשירית מהסכום שנדרש בכתב התביעה המקורי, ועוד הוצאות משפט בסכום של יותר מ 2000 ש"ח, לצד התחייבות שלא לשדר תכנים ללא רשות מפורשת מהערוץ ותשלום פיצוי מוסכם במידה ודבר כזה יתרחש פעם נוספת.

הסכם הפשרה אמנם מראה שבערוץ החליטו לבוא עם בעל העסק לפנים משורת הדין אך מהווה תמרור אזהרה לבעלי עסקים אחרים ושאר משתמשים ברשתות החברתיות שמורידים תכנים ומפיצים אותם ללא רשות מבעלי האתרים או הערוצים.

להצטרפות לקבוצת העדכונים השקטה של עדכוני אשקלון ולדעת כל מה שקורה בעיר לחצו כאן

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן