בית המשפט קיבל הסכם פשרה בין תושב העיר, מאיר מסילטי המכנה את עצמו בשם "המקובל המאיר לבריות" לבין יו"ר ארגון אמונתך בלילות, אברך חרדי בשם רונן שאולוב

תיק די מוזר הגיע לפתחו של בית משפט השלום באילת, בו מאיר מסלטי, תושב אשקלון המציג עצמו בשם "המקובל המאיר לבריות" פנה לערכאות והצליח להוציא הסכם פשרה המהווה עבורו נצחון מול יו"ר ארגון אמונתך בלילות, רונן שאולוב, המעביר שיעורי תורה באמצעות היוטיוב. אנחנו מביאים את טענות שני הצדדים כהוויתם, ונדגיש את הפסוק תמים תהיה עם ה' א-להייך, באשקלנייעס אנחנו מביאים את 2 צדדי הסיפור על מנת שהקורא יקבל את המידע במלואו. 

בהודעה שיצאה מטעמו של מסלטי נכתב: " כמה כסף שווים המילים: רמאי, נוכל ושקרן?! תשאלו את מר רונן שאולוב שהפסיד במשפט למקובל המאיר לבריות.

מילות הגנאי אותם כינה מר רונן שאולוב באחד מהשיעורים שלו את מאיר מסלטי עלו לו ביוקר, לאחר שצפה בתוכנית 'פנים אמיתיות' עם אמנון לוי בערוץ 10, שם ראיין המגיש והתלווה אל המקובל המאיר לבריות מאיר מסלטי.

השיעור שהתפרסם ביוטיוב שייאלץ להימחק, גרם לצוות המשפטי של המקובל לתבוע את שאולוב ולאחר חודשים ארוכים של דיונים פסק בית המשפט כי עליו להתנצל ולפרסם מודעת התנצלות בעיתון 'ישראל היום'

בנוסף על שאולוב להעביר סך 4000 ש"ח תרומה לבית סוזן שבאילת בארבעה תשלומים שווים החל מחודש דצמבר.

המקובל המאיר לבריות הוא השם החם היום בעולם הקבלה, אלפי אנשים מגיעים למשכנו שבראשון לציון להתייעצות, ברכה והסרות כישופים. במהלך החודשים האחרונים פקדו את משרדו אישי ציבור, חברי כנסת ומפורסמים נוספים. מאז שהחל להתפרסם מנסים לא מעט אנשים לפגוע בשמו הטוב ע"י מילות גנאי וגידופים. " כך כלשון ההודעה שיצאה מטעמו של מסלטי.

בתגובה לדברים ענה עוזרו של הרב שאולוב: 

ראשית ברור וידוע שכל רצונו של מסלטי זה ליחצן את עצמו ולפרסם את עצמו על חשבון אדם יקר לעם ישראל ולקדוש ברוך הוא שעוסק נטו בחסד של אמת ואהבת חינם וזיכוי הרבים לשם שמים בלבד .

דעת הרב ידועה בכבל עם ועדה והיא דעת תורה שכל מי ופה מדובר על כל מי שטוען שמתקשר עם המתים או/ו מגלגל עינים או/ו מתעסק בנביאות או מסיר כישופים או רואה דרך העינים או/ו רואה עתידות וכדומה זו איסור תורה חמור ביותר ורשעות שאין כדוגמתא !!!

אותם אנשים העוסקים באחד או ביותר ממה שציינו וודאי שמטרתם יחידה וברורה והיא כבוד וכסף ועוד כבוד ועוד כסף !!!!

שלא נדבר על זה שיהודי מביא יהודי לארכעות על זה כבר אמר הרב הגאון הרב חיים קנייבסקי שליט״א לאלו שעתרו לארכעות ש "פשוט, שאסור לצרף אותו למנין, ויינו יין נסך"…

לגבי הפסק דין הספציפי מי שלא היה במשפט אפילו לא יודע על מה מדובר … אז אני הייתי וככה :

השופט החליט שמכיוון שהשופט עצמו היה קשור במשפט ורצח הבבא אלעזר וטען שאותו רצח אכזר הגיע מאמרות ומילים כגון נוכל רמאי ושקרן . אז על זה ורק על זה בכדי שלא תהיה כאן חלילה הסתה או כנשמע לה על זה הרב צריך להתנצל שאין לו כל כוונה חלילה כזו או אחרת לפגוע בשום יהודי חלילה בגופו ועל זה הרב הסכים להתנצל .

ובעקבות זה רק בכדי ללמד שאופן האמור בצורה הזו הוא אסור הרב הסכים ובשמחה לתרום לבית סוזן לנזקקים סכום סימלי באהבה . ולא חלילה לתובע ואפילו לא הוצאות ולא אגורה בגלל שברור לכולם מה היא מטרת התובע ולשם מה התכנסנו .

אז בכדי שהרב יהיה נקי מכל ספק שאין לו כוונה שהאדם יפגע בגופו וכדומה נתבקש הרב להתנצל רק ואך ורק ובלבד על שלושת המילים הללו שנאמרו בסרטון יחיד ולגבי כל השאר הסרטונים ששם הרב מדבר ועוד איך מדבר ואומר בברור מה דעתו לא נתבקש כלל וכלל .

לסיכום : הרב שרגיל בחסד ונתינה זכה שאפילו בית המשפט מזכה אותנו לתת ולעשות חסד ולהמשיך לתת לנזקקים ולעזור לאחרים כמו שרגיל הרב בכל שניה ושניה מחיוו שמוקדשים נטו לציבור ולהזהירם מרע ולכוונם לטוב ואין טוב אלה תורתנו הקדושה ואמונה רק בהשם יתברך ללא מתווכים שמנצלים את צער וסבלם של הציבור ועוד גובים אלפי שקלים על כך . " כלשון תגובתו של עוזרו של רונן שאולוב

גם יו"ר הארגון שאולוב התייחס לדברים ואמר:
" כפי שאמרתי בעבר אשוב ואומר גם כעת , כל מי שעוסק בכישופים ודרישה אל המתים עובר על איסורים תורניים וחמורים ביותר ( וד״ל) . "

2 תגובות

  1. הרב שנוי במחלוקת, אני מכיר מספר אנשים ששילמו ממיטב כספם מחיר הזוי ולא ראו שום שינוי ואף החמרה במצבם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן