ביקור מנהל בית החולים ברזילי יחד עם צמרת ההנהלה במשרדי ארגון הסעד הרפואי הגדול באשקלון , אגודת נר דוד אבי ..

לאחר עשרה חודשים של פעילות האגודה "נר דוד אבי" המרכז להשאלת ציוד רפואי סניף ברזילי,
הגיעו היום הנהלת בית החולים ברזילי בראשותו של פרופ' יניב שרר ושאר צמרת הנהלת המרכז הרפואי לביקור במשרדי העמותה .


הרב שמעון לוגסי יו"ר האגודה ומייסדה
הציג בפני המבקרים את היקף הפעילות הרבה שהאגודה מספקת לתושבי העיר אשקלון בפרט ולקהילה בכלל , כמו"כ הציג בפניהם את כלל סוגי הציוד שניתן להשאיל מהאגודה כדי להמשיך את תקופת השיקום בבית בהצלחה רבה, וכן ציוד סיעודי הניתן לחולים סיעודיים או סופניים .


הרב שמעון לוגסי מסר :
התרגשתי מאוד מהביקור של הנהלת בית החולים , המבנה שהוקם לאחר מס' שנים של טרטורים וסחבת לא פשוטה הסתיים במהלך חודש דצמבר בשנה הקודמת , לצערנו ניסינו מאוד לערוך פתיחה רשמית אך לאור התקפת נגיף הקורונה הדבר נמנע ונדחה שוב ושוב..
מאז ועד היום הארגון משאיל ציוד רפואי , סיעודי ושיקומי רב לפונים ונותן מענה הולם ומקצועי לכל הפניות והחולים המגיעים לקבלת הציוד .


אני רוצה להודות לכל אלו שעסקו בהצלחת הפרויקט מלכתחילה ואשר ליוו אותנו צעד אחר צעד עוד מתקופתו של המנהל האדמיניסטרטיבי איתן כהן וסגנו מר צחי כהן אשר המשיך ופעל רבות להצלחת המיזם אותו המשיך בטיפולו שקיבל לידיו את תפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי.


זה המקום להודות לפרופ' חזי לוי – מנכ"ל משרד הבריאות כששימש כמנהל המרכז ודאג להסיר מכשולים רבים וביחד עם דוברת בית החולים הגב' איילת קדר דאגו להמשיך בתנופה רבה עד לפתיחת המקום .


פרופ' יניב שרר התעניין מאוד בפעילות האגודה ואף התלהב מאוד מהפעילות הברוכה אשר נעשית לרווחת התושבים , בירך את העוסקים במלאכה והציע כל עזרה אפשרית להצלחת המקום , בסיום הסיור הנפלא ולאחר שקיבל את כל המידע הדרוש לקבלת שירות מהאגודה , כמובן הודה לראש הסניף הרב שמעון לוגסי על הקמת מקום חם בלב לרווחת התושבים
ברצוני להודות לפרופ' יניב שרר מנהל המרכז אשר ממשיך את המסורת ועומד לצידנו בכל הדרוש להפעלת המקום כנדרש .


עוד נכחו בסיור
מר צחי כהן – מנהל אדמיניסטרטיבי
דר' נורית זוסמן – מנהלת הסיעוד ,
מר שמעון מויאל – אמרכ"ל מרכז שיקום
מר עמוס שביט – דובר המרכז
מר אבי אלבז – סמנכ"ל האגודה
גב' דיקלה טליה – מנהלת הסניף

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן