ביטוח דירה מבנה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

קרדיט תמונה FREEPIK

ביטוח דירה מבנה או תכולה הם שני הביטוחים העיקריים שאפשר לבצע בביטוח הדירה. לפי ההגדרה: ביטוח דירה מלא מכיל גם ביטוח דירה מבנה וגם ביטוח דירה תכולה. ביטוח דירה מבנה מכסה את המבוטח מנזקים הנגרמים למבנה עצמו כולל שריפות, נזקי תשתית, צנרת, פיצוצים ועוד ואילו ביטוח תכולה מכסה אך ורק מפני נזק הנגרם לתכולת הבית: ריהוט, תמונות, מכשירי חשמל, כלים סניטריים, חפצים אישיים, בגדים וכו'. ארונות המטבח למשל נכללים על פי רוב בביטוח המבנה אך מכשירי החשמל במטבח נכללים בביטוח התכולה.     

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – כל המידע על ביטוח דירה מבנה ותכולה

ביטוח דירה מבנה בלבד מתאים לבעלי דירות ונכסים המשכירים את הנכס לדיירים או לשוכרים כאשר הנכס או הדירה מגיעים ריקים לחלוטין והדייר או השוכר מביא לדירה את הריהוט ואת חפציו האישיים. במקרה כזה ביטוח דירה מבנה בלבד הוא הביטוח הזול יותר וההגיוני יותר עבור בעל הנכס. ביטוח דירה מבנה בלבד לא בהכרח מתאים לדיירים או לשוכרים ובמקרה שלהם עדיף לעשות ביטוח דירה מקיף הכולל גם ביטוח דירה מבנה וגם ביטוח דירה תכולה כי הדייר הגר בנכס אחראי על כל הדירה בזמן המגורים ונזק שעלול להיגרם למבנה הדירה, בין אם באשמתו או לא, יכול לעלות הרבה כסף לתקן וחלק מזה יכול להידרש על ידי המשכיר ובעל הנכס שיגיע ממנו ולכן עבור השוכר עדיף לעשות ביטוח דירה מלא.

כל ביטוחי הדירה המשתלמים ביותר באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל!

צריכים לעשות ביטוח דירה מבנה או תכולה? השאירו פרטים וקבלו מיד את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח דירה מבנה או תכולה, ביטוח דירה מקיף וכמו כן עבור כל סוגי הביטוח הנוספים הקיימים כגון: ביטוח רכב, ביטוח משכנתא, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מרכז עבורכם את כל המידע הרלוונטי לגביי ביטוח דירה מבנה ותכולה וכל ביטוח אחר אך גם מביא לכם מידע מקיף וחשוב בתחומים משיקים כגון ביטוח פנסיה, הפקדות לקרן השתלמות, ביטוחי מנהלים, מידע על מיסוי וחקיקה בתחומי ההשקעות והחיסכון וכדומה.

מתי עדיף לעשות ביטוח דירה מבנה בלבד ומתי עדיף לעשות ביטוח דירה כולל תכולה?        

פירטנו בהתחלה לגביי מצב של משכיר ושוכר בדירה לגביי עדיפות עשיית ביטוח דירה מבנה או תכולה. בנוסף לכך יש עוד מקרים ומצבים בהם יש עדיפות לביצוע ביטוח דירה מבנה בלבד אשר מן הסתם הוא גם ביטוח דירה זול יותר מביטוח דירה מקיף ולעומת זאת יש מצבים או מקרים בהם עדיף לבעל הנכס לעשות ביטוח דירה מבנה בלבד או ביטוח דירה תכולה בלבד. קיימים מבני תעשייה למשל, משרדים, חנויות וכדומה, בהם בעל הנכס יכול להשכיר את החנות לשוכר ללא ביטוח תכולה כי ממילא כל התכולה שייכת לשוכר. זהו מקרה קלאסי בו ביטוח דירה מבנה בלבד מתאים אך יש עוד מקרים בהם זה תופס. מה שיותר חשוב להבין זה מה כולל ביטוח המבנה ומה כולל ביטוח הדירה ואיך להשיג את הפוליסות הכי משתלמות בכל סוג ביטוח! את זה אנו מנסים לספק לכם ולהביא למאות אלפי הגולשים שלנו את ההצעות הכי משתלמות דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל!

מה כולל ביטוח מבנה בלבד

ביטוח מבנה בלבד כולל סעיפים שונים החל מרעידת אדמה, פיצוץ ונזק לקירות, רצפת ותקרת הבית, נזק משריפה, גניבה או פריצה, נזק מהתנגשות כלי רכב במבנה או אפילו נזק הנגרם מחפץ שנפל מכלי טייס כלשהוא. הזכרנו זאת במאמר דומה קודם אך נזכיר זאת שוב כאן מכיוון שזה נושא חשוב והוא נושא הנזק מטילים. כפי שכולנו יודעים ובמיוחד בשנה האחרונה, גם תל אביב ולמעשה כל ערי ויישובי הארץ לא חסינים יותר מפני נזקי הטילים המושלכים לעברנו מדי פעם. המדינה אחראית לתשלום עבור נזקי טילים אלה וחובה עליה לפצות את אזרחיה במסגרת חוקי מס הרכוש אך מכיוון שמדובר בגוף ממסדי, הכל קורה לאט ויכולים לעבור ימים רבים עד שתראו את הכסף בעבור נזקי טיל שנחת ישירות על ביתכם או לידו וגרם לו לנזקים למבנה, לתכולה או לשניהם. ביטוח דירה מקיף פרטי, תכולה ומבנה, ייתן לכם פתרון מהיר ויעיל יותר ובעלות של כמה עשרות שקלים בחודש שווה לכל בעל בית בישראל לבטח את ביתו ולא לסמוך על המזל או על הגורל שביתו לא ייפגע בהפצצת הטילים הבאה, גם אם הסיכוי לכך קטן ביותר.

מחזיקים אוצר בבית? עשו ביטוח תכולה!

ההחלטה איזה ביטוח דירה לעשות: ביטוח תכולה, ביטוח מבנה או ביטוח דירה מקיף, תלויה בכמה גורמים, ביניהם הציוד והחפצים האישיים שלכם. יש כאלה שמחזיקים ציוד רב בעל ערך כספי גדול או ערך רגשי כמו חפצי אומנות, תכשיטים, תמונות וכדומה ומי שיש לו גם ציוד בשווי רב כמו מכשירי חשמל יקרים: מקרר, מכונת כביסה, מדיח כלים, טלוויזיה, מחשב וכדומה, כדאי שייקח בחשבון שביטוח מבנה בלבד לא יספיק לו ועליו לעשות ביטוח תכולה בנוסף אם ברצונו לבטח את כל מה שיש לו בבית.

רוצים לקבל למייל את ההצעות הכי משתלמות עבור ביטוח תכולה, ביטוח מבנה וביטוח דירה מקיף? השאירו לנו את פרטיכם בטופס ואנו נחזור אליכם עם מידע נוסף, ייעוץ אישי וביטוח דירה המתאים לצרכים שלכם במחיר הטוב בישראל ובכיסוי המקיף ביותר המתאים לכם.

למדו עוד על ביטוח דירה, ביטוח משכנתא וכל שאר הביטוחים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל, האתר שמביא לכם כל שבוע תוכן חדש ועדכני, טיפים ומידע חשוב לגביי המסלולים בהם נמצא רוב הכסף שלכם: אפיקי ההשקעה והחיסכון כמו קרן הפנסיה, קרן השתלמות, ביטוח המנהלים, קופת גמל והביטוחים השונים.

כמה עולה ביטוח דירה מקיף?

עלות של ביטוח דירה מקיף יכולה להגיע לכמה עשרות שקלים בחודש ובהתאם לסוג הביטוח, בהתאם לגודל הנכס, סוג הנכס, מיקום הנכס בארץ וכדומה. יש פרמטרים משתנים רבים הקובעים מה עלות ביטוח הדירה וכל חברת ביטוח מספקת תנאים שונים עבור הביטוח, הן מבחינת הכיסוי הביטוחי והן מבחינת צורת התשלום בהתאם לפרמטרים הכוללים את גיל המבוטח, עיסוקו, סוג הנכס: דירה, בית פרטי, מצב המבנה: האם מדובר בבית ישן או חדש, רמת המיגון בנכס, האם יש מצלמות אבטחה, דלת פלדלת ועוד.

גם עבור ביטוח תכולה יש קריטריונים שונים לעלות הביטוח בהתאם לסוג החפצים המבוטחים, עלותם, סוג התכולה וכדומה ונדרשת הערכת שמאי על מנת לקבוע את גובה תשלום הביטוח בהתאם לעלות החפצים הכללית ובהתאם למה שאתם רוצים לבטח וכמה שאתם מוכנים לשלם.

התחרות בעולם הביטוחים גדולה ולכן אל תתביישו להתמקח מעט ולבקש הטבות ותנאים טובים יותר ותמיד תוכלו להיעזר בפורטל הביטוחים הגדול בישראל על מנת להציג לחברת הביטוח אצלה אתם מתעניינים, הצעות נגדיות של חברות אחרות לפי המפרט שלהן על מנת שישוו לכם את התנאים הטובים. מוזמנים לפנות לייעוץ חינם נוסף עכשיו. בהצלחה ולהתראות.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

שדרות גיבורי ישראל 14 נתניה, 4250414

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן