בתאגיד מי אשקלון משום מה החליטו שלא לאפשר כניסה של אנשים ללא זימון תור מראש, למרות שהסתיימו ימי הקורונה ובעיר ישנם קשישים שלא ממש מסתדרים עם הנושא של הזמנת תורים מראש.
בעיריית אשקלון הבטיחו כבר פעמים רבות להנגיש את כלל שירותי העירייה למען התושבים, אולם מסתבר שבפועל, עדיין לא ממש מצליחים לעשות את זה.
תושבים שהגיעו הבוקר למשרד תאגיד המים, גילו לתדהמתם שאין אפשרות להכנס ללא זימון תורים מראש כפי שהיה נהוג בימי הקורונה.
אחד התושבים שביקר הבוקר במשרדי התאגיד מסר לאשקלנייעס: " יש שלט של קבלת קהל ואנשים מבוגרים מגיעים לא נותנים להם להכנס בטענת רק תור מראש.
מי שאין לו אנטרנט וקשישים מה אמורים לעשות ? לא עונים בטלפון בטענת יש עומס מבטיחים שנציגים יחזרו ולא חוזרים".
מעיריית אשקלון נמסר בתגובה בשם תאגיד המים 'מי אשקלון': "המעבר לזימון תורים מראש מאפשר לתאגיד לשפר ולייעל את השירות בכל צירי הפנייה (דיגיטל, מוקד טלפוני, שירות פרונטלי ובק אופיס).
התאגיד עדכן מבעוד מועד את כלל הצרכנים על המהלך באמצעי פרסום רבים.
מרבית, אם לא כל הגופים המוניציפאלים, מעניקים שירות בזימון תור מראש.
במקרים בהם ישנו קושי לזמן תורים עומד לרשות הצרכנים מענה טלפוני. במקרים חריגים של אנשים עם מוגבלות, ניתן להגיע וקבל שירות מבלי לזמן תור מראש".