בזכות תושבים מכל אזורי העיר – אור אמיתי מתווסף באשקלון!

מסע ההתרמה של חב"ד אשקלון הגיע לסיומו והוכתר בהצלחה בזכות השתתפות רבתי של תושבי העיר שהתגייסו ונתנו כתף לפעילות הרחבה והענפה של שליחי הרבי מלובביטש בעיר אשקלון.

המסע אליו יצאו חסידי חב"ד בעיר לפני כ72 שעות הגיע לסיומו לפני זמן קצר כשתושבי העיר תרמו להמשך הפעילות הרבה של חב"ד ברחבי העיר.

רוצים לקבל את כל העדכונים החמים באשקלון ישירות בוואטסאפ או בפייסבוק בלי אפליקציה שתתקע לכם את המכשיר וללא עלות?  לקבלת העדכונים בפייסבוק תנו לנו לייק! בקישור הבא: https://www.facebook.com/אשקלנייעס-370559766740310/ במידה וכן לחצו כאן ע"מ להצטרף לקבוצת הווטאסאפ עדכוני אשקלון לחצו כאןhttps://chat.whatsapp.com/IbnsaTXT58l80ooMfNrfz9   להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ של אתר 'אשקלנייעס' לחצו כאןhttps://chat.whatsapp.com/Gc8CqtXBJKVFKH1zgCo1De

תושבים רבים מכל שכונות העיר השתתפו ותרמו לזכות יקיריהם וידוע שכל הנותן לפעילות של חב"ד בארץ הקודש וברחבי העולם מתברך מ"ארצו של יוסף המבורכת בכל" כלשונו הק' של כ"ק הרבי מלובביטש.

בחב"ד מוסרים תודה רבה לכל תושבי העיר שבחרו בבחירה הנכונה בשנת הבחירות, סיוע לפעילות המבורכת שנותנת את כל הלב לכל יהודי, יישר כח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן