בדרך הביתה: רשמית – ועדת השחרורים שחררה את איתמר שמעוני

ראש עיריית אשקלון לשעבר איתמר שמעוני בדרכו הביתה, כך נודע בתום הדיון בעניינו בועדת השחרורים של שב"ס

שמעוני נכנס לכלא לפני קצת פחות משנתיים ומאז הספיק גם להגיש ערעור כשמנגד גם הפרקליטות ערערה על עונשו, ולמרות תקופת המאסר בעיר אשקלון רבים טוענים כי הוא היה ראש עיר שקידם את אשקלון ופעל לטובת תושבי העיר.

כזכור, פרשת שמעוני זכתה להדים רבים בעקבות הדמיון לתיק שניסו להלביש על ראש הממשלה נתניהו ואף קטע ארוך במיוחד יחסית ניתן בפסק הדין של שמעוני עם רמיזה עבה לתיקי נתניהו.

בסביבתו של שמעוני טענו לאורך כל הדרך שהוא נתפס כשעיר לעזעזל ולמרות שכל הסעיפים בהם נחשד תחילה הוסרו מכתב האישום, בפרקליטות הותירו על כנו את הסעיף בו הורשע לבסוף.

רבים בעיר מחכים למוצא פיו של שמעוני בנוגע לאדם שיקבל את תמיכתו בבחירות הקרובות לראשות ומועצת העיר אשקלון, מה שעשוי להשפיע על הרכב מועצת העיר ואף על זהות ראש עיריית אשקלון הבא.

נזכיר שלאחרונה משטרת ישראל ביקרה בעיר אשקלון מספר פעמים ובעיריית אשקלון הכחישו כי גורמים בעירייה נחקרו או מסרו עדות במסגרת חקירה הנוגעת להתנהלות גורמים בכירים מסויימים.

בסביבתו של שמעוני מברכים על ההחלטה ורויטל שמעוני, רעייתו של איתמר מסרה: " תודה ל-ה' שצלחנו את התקופה הזאת אני והילדים בבריאות טובה ותודה לבורא עולם על הכל. רק צמחנו מתוך המשבר הזה. אני מחכה לדבר עם איתמר, עו"ד שלו הקריאה לי את הכל.

היתה ממש מריטת עצבים, עד הדקה ה 90 לא היתה הסכמה"

איתמר שמעוני לאחר פסק הדין, בצאתו מבית המשפט המחוזי בתל אביב. צילום: אודי דוד בן דוד

עו"ד אלינה כרסנטיני שייצגה את שמעוני בוועדה ובהליך מסרה לאחר הדיון: " עמדת המדינה, להסכמה לשחרורו המוקם של איתמר היא עמדה הוגנת, סבירה ותואמת את נתוניו. החלטת הוועדה גם היא.
לטעמי דעת המיעוט חורגת מתכלית החוק ומהפסיקה לעניין סעיף 10א, מאחלת לאיתמר לרויטל ולידיהם הצלחה בהמשך!"

עו"ד אלינה כרסנטי, צילום: גליה פלד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן