באר גנים: בן שנתיים ננעל ברכב וחולץ ע"י מתנדבי ידידים

באר גנים: פעוט כבן שנתיים ננעל בשגגה ברכב • צוות מתנדבי ידידים שהיה בנסיעה לחילוץ שטח בחולות ניצן, שינה את יעד נסיעתו והגיע לחלץ את הפעוט • ״לשמחתנו שני האירועים הסתיימו בהצלחה וחיוך״

אמש (ראשון) בשעה 20:21, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, בכניסה ליישוב הקהילתי באר גנים, בחבל לכיש.

מאיר גנון – סג"מ סניף אשקלון, יחד עם גל מימון, מתנדב המרחב, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

צילום: דוברות ידידים

מאיר וגל מספרים: ״היינו בנסיעה לאירוע חילוץ שטח של תייר שטעה בדרכו, ושקע עם רכבו באיזור חולות ניצן. בצומת באר גנים התקבלה לפתע קריאת חירום על ילד שננעל ברכב בישוב הסמוך. שינינו את יעד נסעתינו, ומיהרנו למקום האירוע.

בעבודת צוות זריזה הצלחנו לפתוח את דלת הרכב, ולהשיב את הפעוט לזרועות אביו. האבא נדהם ממהירות ההגעה, והודה לנו מאוד. המשכנו אל אירוע החילוץ בחולות ניצן, והצלחנו לחלץ את רכבו של התייר בבטחה. לשמחתנו שני האירועים הסתיימו בהצלחה וחיוך״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן