אשקלוני נוסף בין ההרוגים בעוטף עזה

משטרת ישראל מרכינה ראש לזכרו של השוטר רס״מ ויטלי קרסיק ז"ל, שנפל בקרב ברעים.

ויטלי ז"ל בן 38 בנופלו הוקפץ אתמול לזירת הקרב ברעים כחלק מעיבוי המערך המשטרתי והבטחוני באזור במטרה לשמור על בטחונם של תושבי עוטף עזה.

לאחר שנורה על ידי המחבלים וניסיונות בשטח להציל את חייו, נקבע מותו ויטלי קרסיק ז"ל, תושב אשקלון, הותיר אחריו הורים, רעיה, ילדים ואחים.

הלוויתו של ויטלי, שהיה חוקר זיהוי פלילי במחוז תל אביב, תיערך היום בשעה 18:00 בחלקה המשטרתית בבית העלמין בהר הרצל בירושלים.

ויטלי קרסיק ז"ל

ויטלי מצטרף לרשימה ההולכת וגדלה של ההרוגים ששמם הותר לפרסום ויש עוד גופות שנמצאות בשטח ועדיין לא נאספו מפאת בעיות ביטחוניות.

בנוסף כוחות צה"ל, שב"כ ויחידות משטרה מיוחדות ממשיכות בפעילות בגזרת עוטף עזה על מנת לשחרר את התושבים הנצורים עדיין בבתים ביישובים סמוכי הגדר באזור.

בזמן בו תושבים רבים עדיין במרחבים מוגנים, בשעות אלו מחלקת עיריית אשקלון, באמצעות בני נוער מתנדבים, תנועת הצופים, מועצת נוער, עובדי אגף תנו״ס וסיירים, שקיות מלאות בערכות הפגה ומשחקים לילדים השוהים במקלטים ברחבי העיר בדגש על השכונות הוותיקות.

אמש חולקו מנות מזון לפלוגות מילואים וכוחות ביטחון שפועלות בתחומי העיר. כמו כן, עובדים מטעם אגף התפעול בעירייה פועלים כל העת לתת מענה לפניות מוקד בנושא סגירת חלונות ממ״ד, חלוקת מזרונים וכל פעולה שעולה מהשטח.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן