בעל עסק מוכר מאוד באשקלון נעצר לאחר שהחביא בעיר תושבי עזה

בלי בושה: תושב אשקלון דאג להחביא בעיר תושבי עזה

כשלא ידוע מה עולה בגורלם של החטופים שלנו שנמצאים בין היתר במנהרות מתחת לרצועת עזה, מסתבר שיש מי שדואג לאחסן בעיר תושבים משם למרות שאין לו או להם שום אישור ביטחוני לעשות זאת ואף ידע שההיתר שהיה להם בוטל.

יחידת התביעות המשטרתית בלכיש, הגישה היום בבית משפט השלום באשקלון, כתב אישום נגד הנאשם יעקב דרייאר כבן 69 תושב אשקלון, לאחר שאתמול נתפסו ע"י שוטרי תחנת אשקלון, במחסן בית העסק השייך לו, 2 תושבי עזה אותם העסיק והלין על אף שידע כי היתר השהייה שלהם בוטל בשל המלחמה.

דראייר נחשב לאדם מוכר באשקלון בעקבות עסק ההובלות אותו הוא מנהל בעיר ובכתב האישום נגדו המשטרה ייחסה לו אישום של הלנה והעסקה שלא כדין, מעביד המעסיק עובד שהוא תושב זר שאינו רשאי לעבוד בישראל לפי חוק זה, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בעצמו ובין על ידי אחר המועסק על ידו או מטעמו.

בית משפט השלום אשקלון, צילום: אשקלנייעס

בתחילת המלחמה כבר הזהירו מזה

נזכיר שכבר בתחילת המלחמה היו טענות מצד תושבים המתגוררים באזור בו שוכן בית העסק כי בעקבות קירבה לדמות מוכרת בהנהגת העיר, איכשהו הנושא לא זכה לפרסום רב, אולם במשטרת ישראל פעלו ללא מורא והביאו למעצרו של הנאשם בהלנתם של שני החשודים מעזה.

נזכיר שעל פי ההערכות, המחבלים שחדרו לישראל במתקפת הטרור הרצחנית הצליחו להשיג מידע רב דרך "פועלים" המועסקים ברחבי הארץ ובעיקר באזור הדרום ולפי חלק מהעדויות הם אף הגיעו כשהם מצויידים במפות מדוייקות.

אשקלון: הכתובת היתה על הקיר

בחודשים שקדמו למלחמה פרסמנו כאן באשקלנייעס על ההפקרות הרבה בעיר בנושא השכרת מקומות לגורמי חוץ המסכנים את התושבים וחוסר המעש של העירייה בנושא, מה שהביא את המשטרה לפעול ולהביא לעיר את סיירות מג"ב שעם תחילת הפעילות כבר הצליחו להביא תוצאות.

לאחר דיון ראשון בעניינו של דראייר, הנאשם שוחרר בבימ"ש בתנאים מגבילים ושני החשודים אותם החביא, תושבי עזה, נחקרו והועברו לידי הצבא להמשך חקירה ונקיטת הליכים.

חקירה וכתב אישום נגד מחביא השב"חים

במקביל לחקירה נגד בעל העסק שהחביא את החשודים במחסן העסק שברשותו, המשטרה פתחה נגד הנאשם בהליך מנהלי לסגירת בית העסק.

מהמשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות נגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים, בפרט בעתות מלחמה".

נזכיר שראש עיריית אשקלון תומר גלאם קיבל פניות רבות מתושבי העיר באמצעות הרשתות החברתיות במטרה לפעול מול כמות ה"צעירים" שאינם תושבי אשקלון שמבקרים בעיר באופן קבוע ואף שוכנים בדירות הפזורות ברחבי אשקלון.

כיתות הכוננות ברחבי הארץ יצאו לדרך  בתל אביב, ירושלים ועוד – בואו להתנדב – כל הפרטים בלחיצה כאן

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן