ב"ה נס בגן ילדים באשקלון – הגננת הצילה את הילד ולחצן המצוקה הקפיץ במהירות את כוחות ההצלה

ילדים עושים לעיתים דברים מסוכנים בדרגות סכנה שונות, מה שמצליח להלחיץ גם מבוגרים הנמצאים בסביבתם, אולם באירוע שהתרחש בגן ילדים בעיר לפני כשבועיים והובא לידיעת העירייה, מסתבר שהנס היה גדול מאוד.

ילד באחד מגני הילדים המוכרים בעיר שיחק בכיף עם חבריו ותוך כדי משחק החליט לבחון את טעמו של חלק קטן מאחד המשחקים הפזורים ברחבי הגן לרווחת הילדים.

מהרגע שהחלק הקטן נכנס לפיו של הפעוט, הילד בלע את החלק ועד הרגע בו הוא נחנק עברו שניות מועטות.  הגננת הבחינה בכך ומיד החלה בפעולה מצילת חיים וביצעה על הילד פעולת "היימליך". הפעולה המוצלחת גרמה לילד לפלוט את החלק מפיו.

באותם רגעים הפעיל צוות הגן את לחצן המצוקה, אשר מחובר למוקד המבצעי והסיור של צוות 3 בעיר. המוקדן שלח מיד את הסייר אל המקום ובמקביל הזעיק את מד"א לגן הילדים המוכר באשקלון. בתוך דקות הגיע הסייר של צוות 3 ויחד עם אנשי הסיור של השיטור סייעו לגננת עד להגעת ניידת מד"א למקום.

מנהל אגף הביטחון בעיריית אשקלון, ארז שטרית, שיבח את פעילותם המהירה של הגורמים שהביאה להצלת חיים והדגיש את החשיבות הרבה בהגשת עזרה ראשונה.

בצוות 3 אמרו היום: "לחצן המצוקה חוסך זמן יקר ובמידת הצורך, מוקפץ אל הזירה סייר. אם יש צורך, מוקפצים גם כוחות ביטחון, רפואה והצלה. יישר כוח על הפעולה המהירה".

לחצן מצוקה, צילום: צוות 3

בקרוב – מרתון אשקלון יוצא לדרך, פרטים בהמשך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן