הסיוט של בעלי העסקים במגדל?

סוחרים במגדל טוענים שלמרות פרסומי העירייה בעבר בנושא העתקת מיקום מסוף רמז לאזור מתחם השופרסל דיל הדבר לא היה ידוע להם, והם הופתעו לגלות שהמהלך נמצא בהליכים מתקדמים.

לטענתם, העתקת המסוף, תפגע בעסקים הממוקמים כיום סביבו ובנוסף תפגע גם בעסקים באזור אליו יועתק המסוף מכיוון שאין שם אפשרויות חניה והדבר עשוי לגרום עומס, לרבות פקקים בכביש של רחוב אלי כהן.

בעלי אחת החנויות באזור החדש טענו: " לא ייתכן שיעשו כאן דבר כזה שיגמור לנו את כל החניות. היה פה את השוק בתקופה שעשו את העבודות והדבר פגע בכולם. לא מדובר במקום שיכול להכיל דבר כזה. לא מובן לי למה לא מתייעצים איתנו בעלי העסקים או לפחות מבקשים לשמוע את עמדתנו. "

שופרסל דיל, מתחם המסוך המיועד לאוטובוסים

עוד נאמר: " מדובר בזיהום אויר רב והמון אנשים מי יהיה אחראי על הניקיון כאן באזור? לדוגמא אפשר לקחת את התחנה המרכזית ואיך שהיא נראית. "

נציין, שבעיריית אשקלון פרסמו לפני כמה חודשים על תחילת המהלך בעקבות הוראתו של ראש העירייה תומר גלאם, ואף ציינו שהמעבר יוסיף במקומות חניה באזור.

תומר גלאם ומישל ברק בתחילת העבודות להקמת הרמזור, צילום: דוברות עיריית אשקלון
תומר גלאם ומישל ברק מפקחים על עבודות בנייה בעיר, צילום: דוברות עיריית אשקלון

נהגי אוטובוסים אמרו: " אנו מחכים לזה שיסדרו את נושא הביטחון, ולא אחת עקרו לנו כאן את הדוקרנים ושברו את המחסום אנחנו מבקשים בסך הכל בטיחות לאזרחים ולנהגים. כאן אתה לא יודע מאיפה יקפוץ לך הבן אדם והיו מקרים בעבר מדברים על זה שנים."

אוטובוס דן בדרום. צילום ארכיון: יהודה שריפי

 

חניה במתחם ליד אלי כהן
חניה במתחם בו היה השוק הזמני
השטח יהפוך להיות תחנת אוטובוסים? מתחם החנייה כיום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן