התפתחות דרמטית בפרשת הפעוטה שנרצחה מאשקלון

הבוקר נערך דיון בעניינו של החשוד המרכזי ברצח הפעוטה מאשקלון לפני כשלושה שבועות, עת שהתה אימה עם חברתה בבילוי משותף.

בעבר עלו טענות לפיהן התינוקת היתה פעמיים במרכז הרפואי ברזילי עם חום קיצוני ושוחררה לביתה, והיום בבית המשפט הוצגה חוות דעת ראשונית של המכון לרפואה משפטית באבו כביר לגבי הגורמים שעשויים היו להביא למותה.

בדיון שנערך היום נענה המשיב מטעם המדינה לאחר קבלת חוות הדעת הראשונית ש"ממה שכרגע עולה, המוות יכול היה להיגרם, לצורך הדיון היום, כתוצאה מטלטול המנוחה."

נציין שבמידה ומדובר אכן בטלטול ייתכן והאם תוזמן לחקירה נוספת במשטרה לאור הנתונים שיתקבלו מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר אולם בבית המשפט עוד נאמר שהנתונים דווקא מחזקים את הרף נגד הנאשם זיעד אל-עביד החשוד המרכזי ברצח הפעוטה.

פרקליטו של אל – עביד, עורך הדין ליאור רונן אמר היום: " פרט חדש שעלה היום, חוות הדעת הראשונית מתארת גורם אפשרי למוות כטלטול או שילוב של גורמים עם טלטול, בית המשפט אמר שחוות הדעת ראשונית, וייתכן ולא תהיה התאמה בחוות הדעת הסופית.

אנחנו מנסים להבין מה קרה שם, הרי התינוקת הייתה יום לפני במיון עם חום גבוה, השתחררה והחום שוב עלה. אולי מדובר בחבלות מיום אחר? מה שיותר מדאיג זה שאם מדובר במוות כתוצאה מטלטול היחידה החוקרת צריכה לעשות חקירה מעמיקה יותר. "

עורך דין ליאור רונן בבית משפט," כנראה שתדרד חקירה מעמיקה יותר". צילום ארכיון: יח"צ

נציין שכנגד האם עלו בשבוע הסמוך לרצח תגובות קשות ברשתות החברתיות, בין היתר צוטט מספר פעמים יו"ר ארגון להב"ה המסייע לנערות שנקלעו למצוקה בעקבות התבוללות ואמר: " מי שמצאה לה בן זוג בדואי מהפזורה הביאה איתו ילדה יהודיה ולא הסתפקה בזה אלא המשיכה לצאת עם ערבי מחברון, וכאשר יצאה לבלות השאירה את התינוקת בידיו הלא נאמנות של ערבי מחברון היא רוצחת לכל דבר, על בית המשפט לדאוג שהיא לא תראה אור יום "

בנוסף היו תגובות רבות נגד האישה ועוד מספר תגובות שקוראות דווקא לסייע לה בדשעות הקשות שאחרי הידיעה על פטירת התינוקת שנרצחה בביתה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן