צרור בלונים עם חפץ מחובר בשמי גני הילדים בברנע, הורים: על טילים, שיש מיגון נגדם השביתו את הלימודים. למה עכשיו לא משביתים?

הורים לילדים ברחבי העיר התחילו להבין שבלוני הנפץ הם לא משחק ילדים, וקוראים להשבית את הלימודים בעקבות צרור בלונים שהתעופף בשמי גני הילדים בשכונה צפונית באשקלון לפני פחות משעה.

לטענת ההורים, לא ייתכן שעל טילים שנגדם יש מיגון השביתו את הלימודים ודרשו מהממשלה לפעול, ואילו על בלוני הנפץ שיכולים לנחות בגני הילדים או בבתי הספר, כפי שאירע בשדרות לא משביתים.

אחד ההורים ששוחח עם מערכת 'אשקלנייעס' לפני זמן קצר אמר: " מצד אחד לא רוצים פאניקה אבל צריך להבין שמטען חבלה זה לא משחק ילדים.

זה שזה מחובר לבלונים ויכול להטעות את הילדים מביא את הסכנה להיות יותר ברורה ומוחשית, ולא ברור לי למה לא עושים כלום נגד זה. "

נציין שהבלונים נצפו באזור גני חב"ד בשכונת ברנע כשהם ממשיכים לכיוון צפון, ונראה שהמחבלים ברצועת עזה לא בוחלים באמצעים על מנת לנסות ולהביא חלילה לנפגעים יהודים.

הורה אחר אמר: " בעבר אמר שר הבטחון נפתלי בנט כי כל בלון יקבל מענה כמו טיל, ואולי הוא התכוון לזה שכמו שהטילים לא מקבלים מענה הולם ככה גם הבלונים לא מקבלים מענה הולם. "

נזכיר שבעבר בלוני נפץ נחתו גם בסמוך לגני ילדים ביישובים במועצה האזורית חוף אשקלון וב"ה לא היו נפגעים למרות הסכנה הגדולה.

למרות שלא היו נפגעים עד כה, מסתבר שההורים האשקלונים מעדיפים שלא לקחת סיכון וקוראים להשבית את הלימודים עד שהנושא יטופל אחת ולתמיד, כאן באשקלנייעס נמשיך אי"ה לעקוב ולעדכן

בלוני נפץ בברנע

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן