הכינו את הארנקים: בקרוב – תשלום עבור חניה גם בחופי הים בעיר – בעירייה לא מכחישים

פגישה שנערכה בקומה הרביעית בבניין העירייה הביאה להחלטה על גביית תשלום עבור דמי חניה גם באזור חופי הים בעיר.

רגע שצובעים את האזור בכחול לבן, אמר לנו גורם בעירייה: " בזמנו אמרו שיהיו מדחנים, הציבור התנגד אבל בכל זאת יצאו למהלך ואמרו שזה יהיה רק במקומות שצריך. מאז ועד היום כבר המון חניות באזורים מרכזיים הפכו לכחול לבן, ובעיית החנייה לא נפתרה. "

גורם אחר אמר: " אם לא פתרו עד היום את בעיית החנייה כנראה שצריך לחשב מסלול מחדש ולהבין שהפתרון הוא לא הטלת מיסים נוספים על התושבים אלא מציאת פתרון שיוסיף חניות נוספות בעיר.

בחופי הים המצב די טוב בדרך כלל להוציא את מה שנעשה במרינה לאחרונה, ומי שרוצה להגיע לאזור דלילה יכול לחנות בחנייה של אשקלונה שמשרתת כיום נהגי הסעות מעטים של פועלים מיו"ש וללכת מעט ברגל. "

נציין שתושבים ששמעו על המהלך טוענים שאין שום הצדקה לגבות כסף עבור חנייה בחופי הים בעיר, מה גם שמשרד הפנים בראשות השר אריה דרעי כבר הוציא הנחיה למאפשרת גישה חינם לחופים בסביבות העיר ולטענתם מה שיקרה זה שאנשים יעדיפו ללכת לחופי ים מחוץ לעיר ובעלי העסקים בחוף הים יפסידו עוד לקוחות פוטנציאליים שמגיעים לאזור ויישארו רק עם אלו שבמילא לא ישלמו עבור החנייה וגם יצפצפו על הדו"חות מה שיביא נזק בכפליים לעיר.

פנינו לעיריית אשקלון במטרה לקבל תגובה לדברים או הכחשה, אך עד לרגע זה לא התקבלה תגובה לדברים.

חוף הים באשקלון, הכינו את הארנקים צילום: אודי דוד בן דוד

עדכון: לאחר פרסום הכתבה ולמרות זמן רב שניתן לתגובה טרם פרסום הכתבה, התקבלה תגובת העירייה: "ראש העיר מקיים פגישות רבות בנושאים שונים כאשר כל מטרתן היא לקדם את העיר אשקלון לטובת תושביה. אחד מהנושאים הוא הסדרת החניה ברצועת החוף בקרב תושבי חוץ. טרם התקבלה החלטה בנושא זה וברגע שתתקבל היא תובא לידיעת התושבים."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן