נרשמו לגני הילדים בין הראשונים והופתעו לגלות שהילה רשומה לגן אחד

בניין עיריית אשקלון

הוריה של הילדה אדל יוסף רשמו אותה עם פתיחת ההרשמה לגני הילדים לשנת הלימודים הקרובה לגן אדווה בשכונת ברנע.

 

פיני, אביה של אדל מספר שהם רשמו אותה לגן מכיוון שמדובר בגן ילדים הממוקם בסמיכות לביתם, ובנוסף חברות רבות של הילדה נרשמו לגן בפעם הראשונה בחייהן.

 

" היה לנו מאוד חשוב לרשום את הילדה דווקא לגן הזה וחיכינו לרגע בו יפתחו את ההרשמה כי ידענו שבכל שנה יש עם זה בעיות בעיר. נרשמנו בין הראשונים עם פתיחת ההרשמה והופתענו לגלות שהילדה בכלל לא רשומה לגן הזה. " אומר פיני ההמום ומוסיף: " הגשנו ערעור על ההחלטה ודחו אותנו, בלי שום סיבה. אף אחד לא פירט על מה ולמה. "

לטענתו מדובר בגן אליו שאפו ולא ייתכן שבעירייה דוחים את הבקשה שהוגשה כאמור בין הראשונות ומבלי לפרט מדוע.

עוד הוא אמר: " ניסינו כמה פעמים ליצור קשר עם העירייה אבל אך אחד לא עונה לנו ולא מפרט ולא מסביר. למה זה ככה? לפחות תתנו יחס מינימאלי להורים.

 

אנחנו אנשים עובדים ולא עושים בעיות ובסך הכל מבקשים יחס ראוי. זה המינימום שמגיע לנו כהורים שעובדים קשה ומשלמים את כל מיסי הרשות. "

 

בעיריית אשקלון לא מתרגשים מהפנייה ומפתיעים ואומרים שלא משנה מתי ההורים נרשמו, מה שמעלה תמיהה מדוע על ההורים להזדרז ולרשום את ילדיהם לגנים אם בכל מקרה לא משנה מועד הרישום.

 

בתגובה לפניית המערכת מסרו  בעירייה: אדל לאה יוסף שובצה בגן אלמוג חמ"ד, שנמצא באותו קו יחד עם עשרה גנים ברחוב דוד בוזגלו ומרוחק כ-10 מטרים מגן אדווה ב'.

 

בגן אדווה יש כיום 35 תלמידים ששובצו על פי קריטריון כתובת ותאריך לידה. יחד עם זאת הערעור עדיין עומד בעינו כך, שבמידה ויתפנה מקום, ייכנס לגן התלמיד הבא בתור העומד בקריטריונים. נדגיש כי אין כל קשר לזמן בו בוצע הרישום, כפי שמצויין בחוברת הרישום. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן