אכזריות קשה ביותר – כתב אישום חמור נגד חמישה צעירים שהתעללו בצורה קשה בקטינה ונעלו אותה בדירה

אכזריות קשה ביותר – כתב אישום חמור נגד תושב אשקלון ועוד 4 צעירים שהתעללו בצורה קשה בקטינה ונעלו אותה בדירה

פרשה שפורסמה לראשונה כאן באשקלון נייעס הגיעה עד לבית המשפט העליון לאחר ערעור שהוגש מצד חמישה צעירים שביקשו לאסור את פרסום שמם

תחילת הפרשה בהיכרות של הקטינה עם אחד הנאשמים ופגישה עימו שכללה שימוש בסמים "קלים" ( רעל לנשמות אבל מכונים קלים ) בדירה באחת משכונות אשקלון. ( חל איסור פרסום על מרבית פרטי הפרשה על מנת להגן על הקטינה )

כאן במערכת אשקלון נייעס החלטנו לפרסם את הפרטים המותרים בפרסום על מנת לעורר את ההורים הרוכשים לילדיהם מכשירים מסוג "טלפון חכם" ( סמארטפון ) ומאפשרים לילדיהם להשתמש במקביל ברשתות החברתיות וביישומונים ( אפליקציות ) למרות כל הסכנות הרבות הטמונות בכך, בתקווה שאולי הדבר יחלחל פנימה וההורים יידעו להhזהר ולשמור על ילדיהם מהסכנה הברורה והמיידית למרות שלעיתים ייתכן וההורים חושבים שזה כיף שיש משהו שיעסיק לכמה דקות את הילדים בתקופת הסגר.

נציין שבעקבות הרגישות הרבה בפרשה ופרטים נוספים אותם לא ניתן לפרסם, הנערה שהתה שעות רבות בתחנת המשטרה במסירת עדות וחקירה והוקם צוות מיוחד שילווה את הנערה הפרשייה הרגישה. יתרה מכך, בתקופת החקירה הנערה חגגה את יום הולדת ה 18 וממידע שהגיע למערכת התגייסו אנשי תחנת המשטרה באשקלון לערוך לנערה מחווה והפתיעו אותה במסיבת יום הולדת מיוחדת, שלמרות שהיא לא ציפתה לחגוג את יום הולדת ה 18 בתקופה כה סוערת, לפחות הצליחה מסיבת ההפתעה להעלות קרן של חיוך על פניה.

כמו כן, על מנת לנסות ולדאוג לשלום הנערה הוזמנה לחקירה גם נציגה מטעם המרכז לנפגעות תקיפה מינית שליוותה את הנערה שבשלב החקירות אף נכחה בעימותים מול חלק מהנאשמים בפרשה המזעזעת שאמורה להחריד כל הורה בעיר.

מה שמפורסם כאן בכתבה עבר בקרה על מנת לשמור על פרטים צנועים אולם הפרשה המזעזעת כוללת רצף של אכזריות ודברים נוראיים שבוצעו כלפי הקטינה על ידי אותם " צעירים " לאחר שבפועל הכירה רק אחד מהם ובפועל הותרנו את מרבית הודעת הפרקליטות כפי שנמסרה.

בהודעת הפרקליטות שנמסרה לפני זמן קצר לאחר קבלת התשובה מבית המשפט העליון נכתב כי " כתב האישום הוגש ביום 6.1.21, ב"כ הנאשמים הגישו ערעור לבית המשפט העליון על ההחלטה של ביהמ"ש המחוזי להתיר פרסום שמותיהם של הנאשמים. במהלך הדיון שהתקיים היום ובהמלצת כב' השופט אלרון, הם חזרו בהם מהערעור (מצ"ב ההחלטה).

על פי האישום הראשון בכתב האישום, המיוחס לכלל הנאשמים, המתלוננת, קטינה בת כ- 17 בעת האירוע שהתרחש בקיץ 2020, הכירה את הנאשם משה זינו, והשניים קבעו להיפגש. המתלוננת הגיעה לדירה באשקלון. הנאשמים, יחד עם אחר שזהותו אינה ידועה למאשימה והמתלוננת ישבו בסלון הדירה ועישנו קנאביס.

בשלב מסוים, בעת שהמתלוננת שהתה באחד מחדרי הדירה, נכנסו הנאשמים והאחר לחדר וביצעו במתלוננת עבירות מין בצוותא, למרות סירובה ותוך כדי קריאות גנאי לעברה. הנאשם משה זינו, עודד את הנאשמים האחרים בקריאות משפילות לעבר המתלוננת ותיעד את האירוע.

על פי עובדות האישום השני, המיוחס לנאשמים 4,3,1 ו- 5, במהלך השבועיים שלאחר האירוע באישום הראשון, שהתה המתלוננת יחד עם הנאשם 1 והאחרים. במהלך תקופה זו, סיפקו הנאשמים למתלוננת סמים מסוכנים המכונים "קריסטל", "אקסטה" ו- "אסיד" בתדירות יומיומית.

בנוסף, מיוחסות לנאשם 1 עבירות של מעשה סדום ותקיפה. על פי עובדות האישום השלישי, במהלך השבועיים שלאחר האירוע המתואר באישום הראשון, בדירה של חברה, ביצע הנאשם 1 במתלוננת מעשה סדום שלא בהסכמתה החופשית, וכן תקף אותה בכך שהכה אותה באגרופיו ובעט בה כאשר רצתה לעזוב את המקום.

כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום (פלילי). התיק נחקר ע"י צח"מ תחנת אשקלון.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של כל הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם".

שוטר בעבודה. צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן