אחרי הפניה מנוסעי הרכבת הם פונו לקרון אחר ואז התברר מה קרה

נסיעה ברכבת עשויה להיות מהנה בהחלט עבור אלו שרוצים לקצר את זמני ההגעה שלהם ליעדים מסויימים, אליהם הדרך בדרך כלל פקוקה בשעות השיא.
קרון רכבת, צילום: דוברות רכבת ישראל

 

לכן, תושבים רבים במדינה בוחרים לעלות על הרכבת כשהם עושים את דרכם מאשקלון לערי המרכז או הצפון וכך חוסכים זמן יקר.

לא פעם, הנוסעים נתקלים הדברים מוזרים ומזעיקים את הפקחים לטפל בבעיות שצצות במהלך הנסיעה, אולם במקרה האחרון שאירע ביום חמישי, גם הפקחים הופתעו.

נוסעים ברכבת קראו לפקחים לאחר ששמעו יללות בכי רבות באחד הקרונות ולא הבינו מה המקור של הבכי הלא הפוסק.

הפקח פינה את הנוסעים לקרון אחר ויחד עם עובדת צוות 3 ניקיון איתרו את מקור הבכי, חתול שנתקע מתחת למושב וסייעו לו לצאת.

הצוות המתין עם החתול עד להגעה לתחנת אשדוד-עד הלום. שם, בסיוע של מנהל התחנה, הצליחו לשחרר את החתול לחופשי.

ליאת אמן פנטנש, תושבת אשקלון עובדת צוות 3 ניקיון ברכבת ישראל מזה 10 שנים, אמרה: "בכל יום אנחנו עוזרים לאנשים כשאנחנו מוצאים חפצים שאבדו ולפעמים אף עוזרים לבעלי חיים.

הפעם, הוצאתי את החתול מתחת למושב ועזרתי לשחרר אותו. אני מאחלת לכולם חתימה טובה ושנה טובה".

בצוות 3 ניקיון שיבחו את פעילותה המהירה של העובדת ואת מקצועיותה.

צילום: דוברות רכבת ישראל

תגובה אחת

  1. כל הכבוד רק חבל שלא מוסיפים רכבות בשעות העומס. וזמני הרכבות שהתקצרו. ולא נחכה הרבה זמן לרכבת הבאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן