אירוע הוקרה ארצי למתנדבי השב"ס נערך הערב בהשתתפות נציגים מאשקלון

בכנס מתנדבים ארצי ומרשים של הרבנות שנערך ע״י שירות בתי הסוהר הערב בקיבוץ חפץ חיים התכנסו מאות מתנדבים רבנים מנהלי עמותות אשר מגיעים בכל ימי השבוע לבתי הסוהר בארץ כדי לעודד את האסירים והמדוכאים , בשיעורי תורה , בשירה , בהרמת המורל וחלון לתקוה חדשה ביוזמה הנפלאה, שפועלת ברחבי הארץ.

נזכיר שלפני כמה עשורים הרבי מלובביטש שלח את שליחיו לבתי אסורים ברחבי העולם, גם בישראל ומפעל השליחות שהקים הביא לפריצת דרך בעולם היהודי גם ביחס לאסורים כפי שהוכח הערב באירוע המרגש בו נכחו רבים מכל שכבות האוכלוסיה.

בתחילה התכנסו כל המתנדבים ושמעו את דברי הברכה של גונדר אשר וקנין מ״מ הנציבה וראש אגף האסיר ,הרב הראשי של בתי הסוהר יהודה ויזנר , והאירוע נערך במעמד סגן הרב הראשי, רבני המחוזות ורבני שב״ס. 

בין המתנדבים שפועלים תמיד נכח גם חבר מועצת העיר, איש רב פעלים הרב שמעון לוגסי שהנו בין הרבנים המתנדבים בבית הסוהר שיקמה לשם הוא מגיע מעת לעת מוסר שיעורי תורה , סליחות ודרשות ואף ערך שם חופה 

הרב לוגסי עצמו סיכם את הערב ואמר: "ערב מרגש מאוד בו גם הוזכרו 44 הנספים באסון הכרמל שהערב הוא ליל האזכרה לאותם 44 נשמות שעלו למרום בסמוך ל – 44 נרות הנשמה של חג החנוכה , יהי זכרם ברוך "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן