איך למצוא שידוך במגזר הדתי?

קרדיט תמונה FREEPIK

למצוא בני זוג ושידוכים זה לא תמיד דבר פשוט ובמיוחד במגזר הדתי. כשמחפשים שידוך במגזר הדתי, יש המון פרמטרים שיש להתחשב בהם והם נוגעים למנהגים הדתיים עבור כל אחד מבני הזוג, מנהגים שלא תמיד ניתן לגשר עליהם ולכן יש לכך חשיבות רבה. בכתבה נדבר על איך ניתן כיום למצוא שידוך במגזר הדתי בעזרת חברת הכרויות.

איך היו מוצאים שידוכים בעבר?

אז בעבר הלא רחוק ולעיתים גם היום, הכרויות ושידוכים במגזר הדתי היו מתרחשים בעזרת האנשים הקרובים אלינו או משדכת חיצונית שיש לה רשימת רווקים ורווקות והיא עושה התאמה בניהם. שידוך בסגנון זה ממשיך להיות נהוג במגזר החרדי, אך במגזר הדתי רבים פונים לדרכים יותר מודרניות כמו באתר יחד הכרויות המפעיל אפשרות להכרות דרך משרד הכרויות. משרדי הכרויות עוזרים לאנשים למצוא זוגיות ולהיות יחד לאורך זמן ולהתקדם לכיוון של חתונה. במגזר הדתי שידוכים זו זכות מאוד גדולה ומי שלא מצא עדיין זיווג יוכל לעשות זאת בעזרתם.

מהן הדרכים למצוא שידוך כיום?

כיום יש מספר דרכים באמצעותן ניתן למצוא שידוך. אנשים רבים, גם במגזר הדתי פונים תחילה לאתרי הכרויות, אך משם לא תמיד מגיעה הישועה. רבים חושקים לחיות יחד עם מישהו ומנסים להכיר עוד ועוד, יוצאים לדייט ועוד דייט ולא מגיעים באמת למשהו רציני כי האפשרויות לא תמיד מתאימות לאדם הספציפי. אפשרות נוספת וטובה מאוד עם אחוזי הצלחה גבוהים היא לפנות למשרד שידוכים כמו ביחד שידוכים. במשרד ההיכרויות תחילה יכירו אתכם היטב באמצעות שאלון ולפי תשובותיכם ינסו לבצע התאמות לבנות זוג. מדובר על יחס אישי הרואה את האדם המחפש את השידוך ומתאים עבורו מה שנכון לו.

למה באתרי הכרויות באינטרנט לא תמיד יש הצלחה?

אתרי הכרויות באינטרנט הם נחמדים מאוד ורבים נרשמים אליהם, אך הם לא לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים של האדם. הבחור או הבחורה מכניסים את הפרטים שלהם וכותבים על עצמם, אך זה לא תמיד מספיק, לפעמים יש להסתכל על רבדים נוספים באישיות כדי שזיווג יצליח לאורך זמן. כמו כן, לפעמים אנו כבני אדם לא רואים את האנשים שנכונים לנו ולכן מפספסים הרבה מאוד פעמים זיווג שיכול להיות טוב עבורנו. המומחים של יחד שידוכים בעלי ניסיון של המון שנים בתחום ההיכרויות והשידוכים ובעזרתם זוגות רבים הגיעו לשידוך שהמשיך גם להתמסדות וחתונה.

אילו פרמטרים יש לקחת בחשבון כאשר רוצים למצוא זיווג?

יש מספר פרמטרים חשובים במציאת שידוך שיוביל לחתונה. כעת נמנה את החשובים שבהם:

  • מראה – כי זה הדבר הראשון שמראה על משיכה בין אנשים
  • מקצוע – מחקרים רבים מראים כי אנשים שמים דגש על המקצוע של האדם שאיתו הם רוצים לחיות
  • תחביבים – מעידים על נושאים משותפים
  • מיקום גיאוגרפי
  • אורח חיים דתי או חילוני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן