איך חוב של 3.5 מיליון ש"ח של זוג מאזור אשקלון ירד ל 220000 ש"ח בלבד?

בני זוג סגרו את העסק ונקלעו לחוב של 3.5 מיליון שקלים, בהתערבותה של עו"ד רבקה שחר, החוב  נותר על 220 אלף שקלים והם קיבלו את חייהם מחדש.

הנושא הכלכלי יכול להדיר שינה מעינינו ולגרום לבעיות קשות בחיי היום- יום, תקופת הקורונה המחישה זאת היטב לבעלי עסקים ועצמאים רבים.

רבים מהם, שניהלו שגרת חיים בריאה ורווחית, נפגעו באורח קשה עד כדי פשיטת רגל, כולל לא מעט מהם , שמפעל חייהם ירד לטמיון לאחר שנים רבות של השקעה.

אבל גרוע מכך, הוא  לסגור את העסק, אך במקום לצאת לדרך חדשה נקי מחובות, לסיים את מפעל חייך עם חובות קשים ומעיקים של סכומי עתק, שהיכולת להיפטר מהם לא ממש קיימת במציאות, או קיימת אך עם תשלומים לא מבוטלים בכל חודש.

כזה בדיוק היה סיפורם של בני זוג מאזור הדרום. בני הזוג הקימו בעשר אצבעותיהם עסק בתחום הדפוס, העסק הצליח והם כלכלו בכבוד את משפחתם, אלא שלפני כ-15 שנה העסק נקלע לקשיים.

הם נאלצו לסגור את העסק ונקלעו לחובות של כ- 3.5 מיליון שקלים, סכום שמיותר לציין, לא ממש היה ביכולתם לשלמו.

במהלך השנים, בני הזוג פנו להליך פשיטת רגל, והם עצמם החלו לעבוד כשכירים. לאחר מספר שנים, במסגרת הליך הפש"ר הוצע לבני הזוג הסדר, ולפיו ישלמו סך של 350 אלף שקלים, ובהמשך תיבדק האפשרות לתת להם "הפטר", כלומר פטור מהחובות.

בני הזוג שחיפשו מוצא נכון יותר בעבורם לא קיבלו את ההצעה והגיעו למשרדה של עורכת הדין רבקה שחר,מומחית להוצאה לפועל מחיקת חובות, הפטר וביטולי הגבלות-  בבקשה כי תסייע להם.

עו"ד רבקה שחר, צילום: יח"צ

עו"ד שחר החלה בהליך משפטי מורכב, על מנת לסייע לבני הזוג ולהוציא אותם לדרך חדשה.

לאחר חודשים של עבודה משפטית הצליחה עו"ד רבקה שחר, להסדיר את כל החובות בתמורה לסך של 220 אלף שקלים בלבד ופריסה שהתאימה לבני הזוג ובכך השיגה לבני הזוג הפטר על החובות.

שטרות כסף. צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

כלומר, השניים ישלמו את הסכום בתשלומים נוחים ובכך אינם חייבים יותר דבר לאיש וייצאו לדרך חדשה.

"אין לנו מספיק מילים להודות לך", כתבה האישה לעו"ד שחר לאחר קבלת ההפטר. "החזרת לנו את החיים מחדש". ולאחר שנים רבות בהם היו בני הזוג שרויים במעגל החובות ולא יכלו לצאת את הארץ, התרגשו בני הזוג כאשר יצאו לדרך חדשה והתאפשר להם לעשות לבנם הקטן טיול בר מצווה בחו"ל.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן