אחרי תלונת השווא שהגישה העירייה: אולטימטום לגלאם מצד עו"ד תמר קידר וד"ר שלומי סויסה ודרישה לפיצוי והתנצלות

בניין עיריית אשקלון

בחודש האחרון העיר סערה לאחר שנחשף מסמך במסגרת דיוני ועדת הבחירות לפיו העירייה שילמה 700000 ש"ח לצורך קידום דף הפייסבוק של רה"ע גלאם והעירייה.

עו"ד תמר קידר שחשפה את המסמך שהובא אליה על ידי ד"ר שלומי סויסה סירבה לחשוף לאורך כל הדרך את המקור למסמך ובעירייה טענו שמדובר במסמך מזוייף.

אשקלונים רבים נחשפו להודעה לפיה מדובר במסמך מזוייף לאחר שהעירייה הודיעה שהיא הגישה תלונה בנושא למשטרה, ותמר קידר עמדה על שלה שמדובר במסמך אוטנטי.

לאחר שמשטרת אשקלון בזבזה משאבים ופתחה בחקירת הנושא בעקבות התלונה שהגישה העירייה, חשיפת 'אשקלנייעס' גילתה כי מי שהעבירה את המסמך היא מנכ"לית העירייה והוא הועבר ליו"ר ועדת הביקורת בעירייה, סגרה"ע לשעבר רמי סופר.

תחנת המשטרה באשקלון. צילום: אודי דוד בן דוד

 

הדבר עלה גם במסגרת ישיבת מועצת העיר האחרונה, ובעירייה מיהרו לשלוח עובדים שיבטלו את התלונה שהוגשה על ידי העירייה עצמה.

בתגובה לדברים, עו"ד תמר קידר הודיעה הבוקר כי היא מאפשרת לרה"ע גלאם, מנכ"ל העירייה נתן ומספר עובדים נוספים להגיע איתה להליך גישור במטרה להימנע מהליך משפטי תולך שהיא מדגישה שהעירייה איננה נתבעת אלא מדובר בתביעות אישיות נגד כל אחד ואחת מהמעורבים.

מנכ"ל עיריית אשקלון אירית נתן ותומר גלאם, צילום: דוברות עיריית אשקלון

 

 

במכתב אותו שיגרה קידר לעירייה היא התייחסה לחמישה פרסומים שונים הכוללים הודעות לעיתונות, פרסום ברשתות וברדיו, הגשת התלונה הכוזבת למשטרה, והדברים שנאמרו בישיבת המועצה. וכתבה בין היתר:

" ההאשמות המכוערות והשקריות ואף הגשת תלונה כוזבת למשטרה, על ידי כל המעורבים, וכל הפרסומים הנ"ל, נועדו כולם לפגוע בכוונת מכוון במוניטין ובשם הטוב של הח"מ, ושל מרשי. כל זאת, כאשר ברור וידוע לכל המעורבים כי אין בדברים אלו אמת וכל כולם כזבים, והכפשות מהסוג הנחות והמכוער ביותר. "

מימין לשמאל: שלמה כהן, עו"ד תמר קידר, ד"ר שלומי סויסה. צילום: פרסום עצמי

 

עוד נאמר שקידר עשויה לדרוש פיצוי בסך של למעלה ממאה וארבעים אלף ש"ח בגין כל פרסום בו היו מעורבים ללא הוכחת נזק והיא מציעה לנמענים שלא להגרר לבית המשפט אלא לנהל הליך גישור מחוץ לכותליו.

כמו כן, עו"ד קידר הציבה אולטימטום לגלאם והנתבעים והוסיפה שהיא מצפה להתנצלות בתוך 48 שעות.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן