אחרי שרכשה דירה גילתה: המתווך החליף את הצילנדרים

בקשה למניעת הטרדה הוגשה השבוע בבית משפט השלום באשקלון, מצד אישה המתגוררת במרכז הארץ, שביקשה מבית המשפט השלום אשקלון להרחיק מתווך מוכר מהאזור לאחר שהחליף את הצילנדרים בדירה שנמצאת בבעלותה.

בדיון בבית המשפט סיפרה האישה כי היא מתגוררת במרכז הארץ ויש לה דירה שרכשה להשקעה באחת מערי הדרום הסמוכות לאשקלון.

בבקשתה, ציינה האישה כי המתווך אף החליף את הצילנדרים בדירה אותה רכשה דרכו, ולמרות שכבר הספיקה למכור את הדירה, הוא לא היה מוכן להביא לה את המפתחות.

בבית המשפט היא עוד הוסיפה שהיה לה מתווך ( שמו שמור במערכת ) שהשכיר עבורה את הדירה, ואמרה: " בשלב מסויים הוא הפסיק לבצע את העבודה שלו וביקשתי ממנו שימכור את הידרה, הוא לא מכר אותה.

בערך בתקופת החגים פנה אלי מתווך אחר והציע לי למכור את הדירה, הגענו להסדר, בתאריך 14.9 חתמנו על חוזה המכירה".

ועוד היא הוסיפה כי מאותו רגע התחילה מסכת של הטרדות מצד המתווך הקודם שכללה שיחות טלפון ומיילים, בלי הפסקה, עד שנאלצה לחסום אותו מהווטסאפ".

בנוסף היא ציינה: " דרשתי ממנו כל יום שיחזיר לי את המפתחות של הדירה. לא החזיר לי ולא הסכים. בשלב מסוים נאלצתי להחליף צילינדר בשתי הדירות, זוהי דירה שמחולקת לשתיים.

החמור מהכל שכמה ימים לאחר המכירה, חודש לאחר מכן, הוא הוציא שני חוזים פיקטיביים על הדירות שכאילו יש בהם שוכרים והתאריך היה 13.9 שזה כביכול יום לפני שחתמתי על החוזה מכירה".

בבית משפט השלום באשקלון שמעו את טענותיה של האישה שפנתה במטרה להוציא צו למניעת הטרדה מצד המתווך אולם בבית המשפט הפנו אותה להליך אחר.

בהחלטתו מסר השופט אבשלום מאושר: " לאחר ששמעתי את טענות המבקשת, סבורני כי מדובר בהליך עסקי שאינו מתאים לחוק צו מניעה להטרדה מאיימת.

אשר על כן, המבקשת תפנה בהליך אזרחי אחר ככל שתמצא לנכון ולא להליך זה".

לאחר שמסר את ההחלטה, הורה השופט מאושר על מחיקת הבקשה והפנה אותה להליך עסקי, נציין שהאישה ציינה כי בכוונתה לפנות גם למשטרה.

בית משפט השלום אשקלון, צילום: אשקלנייעס

תחזית מזג האויר לימים הקרובים באשקלון

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן