אחרי המתנה ארוכה זה קורה הערב

אחרי המתנה ארוכה והיערכות רבה הכוללת שילוב של מספר גורמים במטרה להפיק את המיטב, הערב זה יוצא לדרך כשהיעד הוא לאפשר לכל תושב להשתתף ולזכות בזכות הגדולה והעצומה לקחת חלק בשמחתו של אדמו"ר הזקן הידוע בכינויו ' בעל התניא והשולחן ערוך', שנבחר על ידי הבעל שם טוב והמגיד ממעזריטש הצוזקלל"ה נבג"מ זיע"א ( זכר צדיקים וקדושים לברכה לחיי העולם הבא, נשמתם בגנזי מרומים, זכותם תגן עלינו אמן ) להיות הפוסק בקבלה והפוסק בנגלה של התורה בספר שולחן ערוך הרב הנלמד בישיבות של הלמדנים הגדולים.

נציין שיום י"ט כסלו, בו אדמו"ר הזקן שהשתחרר מהמאסר לאחר שישב בבבית האסורים במשך חמישים ושלושה ימים בעקבות הלשנה שנבעה כתוצאה מקטרוג משמים על הפצת החסידות, הוא יום סגולה, שכן החל מי"ט כסלו הותר להפיץ את תורת החסידות בחיילא יתיר ולזכות את כלל בני ישראל בלימוד התורה מתוך חיות ושמחה של מצווה.

על ההשתתפות בהתוועדויות הרבות ברחבי הארץ והעולם נאמרו דברים רבים ונביא את דבריו של אדמו"ר הזקן שאמר: " מי שישתתף בשמחתי אוציא אותו מן המיצר למרחב, מן הגשם לרוח ומן הגיהנם. "

ההתוועדויות ייערכו במקביל גם הלילה בכל רחבי הארץ והעולם, כשבאשקלון תתקיים התוועדות מרכזית שתתחיל בשעה 20:00 בבית חב"ד המרכזי ברחוב לכיש בשכונת נווה אילן ואורח הכבוד יהיה הרב יהודה דרעי שליט"א רב העיר באר שבע יצ"ו.

בחסידות חב"ד מזמינים את כלל התושבים להשתתף בהתוועדות, להגיד לחיים ולהתברך במהלך ההשתתפות בכל המצטרך להם, הכניסה חופשית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן