אזעקות באשקלון, פצועים מרסיס באשדוד, חשש ללכודים כעת בשריפה באשקלון ואיך נפל עץ בשכונת נווה אילן לפני עשרים דקות?

בזמן בו ראש ממשלת ישראל התותח בנימין נתניהו חותם על הסכם השלום המדהים עם איחוד האמירויות, בתמיכתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שרידי הסכם השלום של רבין ופרס מאותתים שוב.

המחבלים ברצועת עזה שיגרו לפני כארבעים דקות טילים לעבר אשדוד ואשקלון, בדיוק בזמן בו נואם מנהיג איחוד האמירויות במהלך טקס הסכם השלום.

נזכיר שמדובר במהלך מדיני מהמעלה הראשונה, ופעילות רבת שנים שנמשכה בין נציגי קהילות יהודיות ברחבי העולם ( שליחי חב"ד, אנשי עסקים יהודים ועוד.. ) שכבר נכחו בערים המרכזיות באיחוד האמירויות ורקמו קשרים חמים עם התושבים.

כאמור במהלך הנאום, המחבלים ברצועה שיגרו טילים לעבר אשקלון ואשדוד, ב"ה הטיל הראשון יורט ורסיסים נוספים פגעו ברחוב בעיר אשדוד, שם יש שישה נפגעים באורח קל מאוד – קל.

תא"ל במיל. גל הירש, צייץ על הירי ואמר:

חובשי רפואת חירום במד"א שחר אדרי ואהרון ויינשטיין סיפרו מזירת האירוע באשדוד: "כשהגענו, במקום הייתה המולה וראינו הרס. 2 נפגעים שכבו, גבר בן 62 שסבל מפגיעות רסיסים בגפיים ובחזה היה בהכרה מלאה וכאוב.

הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. גבר נוסף בן 28 סבל מפציעות קלות מרסיסי זכוכית ולאחר טיפול ראשוני במקום פינינו אותו לבית החולים במצב קל. טיפלנו בארבעה נפגעי חרדה נוספים ופינינו גם אותם להמשך טיפול בבית החולים."

באשקלון התקבל דיווח על נפגעת חרדה שקיבלה טיפול במקום אך במקביל התקבלו דיווחים נוספים במוקדי ההצלה על שריפה בדירת מגורים ברחוב שפירא בשכונת שמשון.

תחילה היה חשש ללכודים בדירה אך הם חולצו מהבית כשמצבם מוגדר קל והועברו לקבלת טיפול רפואי בזמן בו לוחמי האש ממשיכים גם ברגעים אלו במאמצים לכיבוי השריפה.

כמו כן, תושבים בשכונת נווה אילן, דיווחו למערכת אשקלנייעס על מראה חריג של עץ שנפל מהמדרכה לכביש וחסם את התנועה במקום, ב"ה העץ לא נפל על הולכי רגל או רכבים ולא היו נפגעים וכעת המשטרה הגיע למקום על מנת להכווין את התנועה.

עץ קרס על הכביש בשכונת נווה אילן, צילום: מערכת אשקלון נייעס

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן