אזהרה חמורה במוסדות החינוך: צעיר דקר יהודיה ליד גן ילדים באשקלון

שלט אזהרה על גן ילדים, צילום: אלינה סבח

הורים רבים שהגיעו הבוקר עם ילדיהם למוסדות החינוך בחלק משכונות העיר הופתעו לראות שלטי אזהרה מפני גורמים מסוכנים שעשויים לפגוע בילדים ומתגוררים בסמוך לגן ילדים באשקלון.

לטענת מפיצי השלט אתמול התרחש אירוע אלימות בו "צעיר" דקר צעירה יהודיה ונעלם מהמקום חזרה לדירת המגורים בו משפחתו מתגוררת לאחרונה מול גן הילדים ובסמיכות למספר מוסדות חינוך באזור.

המשפחה המדוברת הגיע לעיר לאחרונה על פי השלטים ועל פי הכיתוב מדובר בשוהים בלתי חוקיים, אולם למרות הפרסום אין אישור ודאי שמדובר בשב"חים וייתכן ומדובר בבעלי תעודת זהות כחולה שמותר להם לגור על פי חוק בשטח ישראל.

אזהרה חמורה מ 7/10 במוסדות חינוך באשקלון

בנוסף מזהירים מפיצי השלט באשקלון מפני אירועים דומים למה שהתרחש ב7/10, ומבקשים מההורים להתעורר בזמן שלא יופתעו במידה וחלילה יתרחש אסון. אלינה סבח, אחת האמהות ששוחחה עם המערכת הבוקר אמרה: " לחץ, חרדה אלו התחושות הבוקר. זה מחזיר אותנו חזרה בזמן ותחושת חוסר ביטחון שאין שמירה בגנים, פנינו להנהלת הגן ולמוקד העירייה, הם טענו שהם לא מודעים למקרה שקרה ואם קרה בכלל מקרה כזה. במשטרה לעומת זאת אמרו שמטפלים ואני לא הראשונה שפנתה. הדירה עמדה להשכרה ואחרי האירוע המשכיר טען שהוא בלחץ ובדרך לבית.

הוא אמר שהוא לא מבין מה רוצים ממנו והוא נמצאס בסטרס. גם בבית ספר יסודי נתלו שלטים, שם ילדים כבר יכולים לקרוא לבד את השלטים והם נכנסו לחרדה. אני יודעת אישית על ילדה אחת שבמילא מטופלת בחוסן ונכנסה לחרדה, היא התקשרה לאמא שלה מבית הספר וסיפרה לה על מה שכתוב בשלט. האמא היתה צריכה להרגיע אותה ואנחנו כרגע בחוסר אונים כי חייבים להשאר בעבודה ולא יודעים מה האירוע הבא או ההודעה הבאה שנחשף אליה".

במשטרה מאשרים: אחד מבני המשפחה המדוברת היה מעורב אתמול באירוע אלימות

סוניה לייפה, תושבת העיר הגיעה למקום יחד עם אמהות נוספות ומסרה למערכת לפני זמן קצר: " אני ועוד כמה אמהות, עומדות שם חמושות עם אקדחים, מתוך פחד וחרדה. ביטלנו יום עבודה בגלל האטימות של המשטרה והעייריה".

בתחנת משטרת אשקלון מאשרים שאכן היה אתמול אירוע אלימות בו אחד מבני המשפחה היה מעורב אך לא מפרטים מהו האירוע ולא מאשרים כי מדובר בדקירת צעירה יהודיה, כמו כן נציין שכאמור לטענת תושבים באזור, הדירה בה הם מתגוררים היא בבעלות יהודים והם למעשה שוכרים את הבית מבעל הדירה.

שלט אזהרה על גן ילדים, צילום: אלינה סבח
שלט אזהרה על גן ילדים, צילום: אלינה סבח

המוח שלך שווה יותר מסיגריה: קמפיין חדש נגד עישון אלקטרוני – אפצ'י

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן