הפנינג פורים מטורף: אורט מקיף עירוני א' נותן בראש

פורים ברורט עירוני א אשקלון

בית הספר אורט מקיף עירוני א' אשקלון חוגג את סיום מחצית א' בהפנינג פורים מיוחד

ביום שישי האחרון ציין בית הספר אורט מקיף עירוני א' אשקלון את סיום מחצית א' בהפנינג פורים מיוחד. האירוע התקיים בשל העובדה שהמחצית הסתיימה מאוחר השנה בשל המלחמה, וכן לכבוד חודש אדר וחג הפורים המתקרב.

את התלמידים קיבלו עמדת מוסיקה שמחה וקופצנית בווליום עז של "משנכנס אדר" ושלל דוכני מתוקים, פודטראקס של גלידה אמריקאית, פינוקים של פנקייקים, ופל בלגי, צ׳ורוס עם קצפות, סוכריות, והמון מתוק וטעים. התלמידים גם הגיעו באותו יום ללא תלבושות, צלם מגנטים התרוצץ בין מאות התלמידים והמורים.

"ככה חגגנו במקיף את סיומה של מחצית א' ויום חלוקת התעודות וזאת לאחר אירועי השבעה באוקטובר ומספר מצומצם של חודשי למידה אינטנסיביים", אמרה רכזת החינוך החברתי שירלי צפוני.

את היום החגיגי פתחו המחנכות בשעה 9:00 עם שיעורי חינוך מיוחדים לתכני היום, למעט שכבה יא' שזוהי שנת בחינות הבגרויות הראשונה והעמוסה שלהם. השכבה נהנתה מפעילות עשירה וערכית שכללה מצגת תמונות, דברי סיכום וברכות של הצוות החינוכי, ומופע שירה מקצועי של שניים מתלמידי השכבה.

בתום שיעורי החינוך יצאו התלמידים לחצר בית הספר, שם חיכו להם שלל הפינוקים הטעימים.

בתחילת השעה השלישית עברו המחנכות והתלמידים לכיתות, שם קיבלו את התעודות וגליונות הציונים. במהלך חלוקת התעודות עברו בכיתות מנהלות החטיבות ומנהלת בית הספר, רחלי עמר, וחילקו עציץ חינני ופרחוני לכל אחת מהמחנכות והוקירו את עבודתן המסורה בפני התלמידים.

"ציינו את סיום מחצית א' באווירה חגיגית, כאשר כל כיתה ושכבה ציינו זאת בדרכן הייחודית", אמרה מנהלת בית הספר רחלי עמר. "המחצית הזו היתה מאתגרת מאוד. במהלכה עברנו ימים לא פשוטים של לחימה, שבהם שמרנו על קשר הדוק עם תלמידנו ושגרת לימודים מרחוק, עד לחזרה לשגרת לימודים ששיאם היה ההפנינג לסיום המחצית יוצאת הדופן הזו".

יום ההפנינג היה סיום מושלם למחצית מאתגרת, והוכיח שוב את הקהילה החזקה והתומכת של אורט מקיף עירוני א' אשקלון. התלמידים נהנו מחגיגה של טעמים, צבעים וחיוכים, והצוות החינוכי היה נרגש לראות את התלמידים שמחים ומרוצים. אנו מאחלים לתלמידים וצוות בית הספר חופשת פורים נעימה ומנוחה, ומצפים לחזור לשגרה מלאת יצירתיות, למידה והישגים במחצית הבאה.

פורים ברורט עירוני א אשקלון
נערך בBibg

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן