אולפנת 'צביה' אשקלון – זוכת פרס החסד הארצי של החמ"ד

פרס החסד לחמ"ד
הפרס ניתן על מנת להוקיר מוסדות חינוך שפועלים באופן תמידי למען האחר, תורמים לקהילה ומכוונים את התלמידים לעשיה חברתית תמידית.

אולפנת צביה באשקלון היא הזוכה בפרס החסד של החינוך הממלכתי דתי, כך עולה מהודעת משרד החינוך אמש. הפרס ניתן על מנת להוקיר מוסדות חינוך שפועלים באופן תמידי למען האחר, תורמים לקהילה ומכוונים את התלמידים לעשיה חברתית תמידית.  

כשלושה בתי ספר בלבד בכל אזור הדרום זכו בפרס הייחודי וביניהם, כאמור, גם אולפנת צביה, על פועלה ועמלה במסירות ובהתמדה לאורך שנת הלימודים כולה, וגם במציאות שהביאה לפתחנו מגפת הקורונה. האולפנה השכילה, בחשיבה יצירתית, להנחיל לתלמידיה מידות טובות, לחנכם לנתינה ולעשיית חסד ולהעצים את הערבות ההדדית.

התעודה
תעודת הפרס

לדברי ראש העיר, תומר גלאם: "גאה בהנהלת האולפנה, בצוותים החינוכיים ובתלמידות היקרות שמיישמים כדרך חיים את החזון שלנו לערכים, לאהבת הזולת, לעזרה לאחר ולערבות הדדית. הפרס שהוענק לכם הוא אות ומופת לכולנו ולשם בדיוק אנחנו חותרים.

לשמחתי, אנחנו רואים תוצאות בשטח ומערכת החינוך העירונית כולה מובילה, אם במסגרת המועמדות לפרס החינוך הארצי ואם במסגרת הזכאות לבגרות ולתעודת בגרות חברתית. כן ירבו הישגים מעיין אלה".

ראש מנהל חינוך, יובל זוזט אמר גם הוא: "'עולם חסד ייבנה'. מבקש להביע את הערכתי הרבה לראש האולפנה ולצוות החינוכי וכמובן לתלמידות היקרות שמממשות חזון למציאות: ערכים לפני הכל".

מנהל אולפנת צביה, ינון בן דוד הוסיף: "הערבות ההדדית והדאגה לכלל שזורות בחיי האולפנא והפכו לחלק טבעי ובלתי נפרד מחיי בית החינוך. האתגר הגדול היה להביא זאת לידי ביטוי דווקא בתקופת הקורונה שבו אוכלוסיות שלמות ובפרט הקשישים היו זקוקים לסיוע, לאוזן קשבת ולהפרת הבדידות.

אני שמח שתלמידותינו הנהדרות בסיוע הצוות המסור הצליח במשימה. תודה רבה לרשת צביה, לראש העיר, תומר גלאם ולמינהל החינוך והעומד בראשו מר יובל זוזט על התמיכה בביצוע ההתנדבויות השונות".

פרס החסד לחמ"ד
מעמד קבלת הפרס
בתגובה להמשך הירי: צמצום מרחב הדיג ברצועת עזה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן