אוהבים מזומנים? – הורד של מרכז המזומנים החדש באשקלון

 

ורד סמוחה דמתי (53), תושבת העיר אשקלון, מונתה לאחרונה לנהל את המרכז החדש לשירותי מזומנים של בנק הפועלים בעיר, שמסכם בימים אלה את חודשי הפעילות הראשונים מפתיחתו.

דמתי, בעלת 30 שנות ניסיון עבודה בסניפי בנק הפועלים ובעלת מוטיבציה גבוהה לשירות מקצועי ומיטבי ללקוחות המרכז אמרה היום לאשקלנייעס: "כתושבת אשקלון, אני גאה לתת שירות לתושבי העיר ואזור הדרום. המרכז לשירותי מזומנים מספק את כל השירותים החדשים הדרושים ללקוחות המבצעים פעילות מזומנים – תשלומים, הפקדות, העברות, פיקדונות ועוד.

המרכז מהווה כלי נוסף במסגרתו פועל הבנק להעצמה דיגיטלית של לקוחותיו, לצד מתן שירות בנקאי אישי. במרכז עומדים לרשות הלקוחות סוללת מכשירים מתקדמים המסייעים במתן שירות זמין ודיגיטלי ללקוחות, בתוספת סיוע מנציגים דיגיטליים, שנמצאים במרכז למתן עזרה בשימוש בשירותים הדיגיטליים של הבנק וע"י כך לחסוך זמן יקר.

ורד החלה את עבודתה בבנק בסיומו של טיול במזרח לאחר שירותה הצבאי כפקידת מבצעים בחיל הקשר. במהלך שנות עבודתה בבנק, שימשה במגוון תפקידים בסניפי תל אביב ובסניף אשקלון. על הבחירה לעבוד בבנק סיפרה ורד: "אני מאוד אוהבת את העבודה בבנק. צמחתי בבנק ,שמלווה אותי לאורך כל הקריירה שלי. יחד, העובדים במרכז ואני, נותנים שירותים מיטביים לכל לקוח, באופן מקצועי ואדיב. התחושה היא מצוינת, יש לנו את היכולת לתת מגוון רחב של שירותים ואת העצמאות להתאים את הפתרונות לצרכים הפרטניים של הלקוחות".

במהלך עבודתה בבנק סיימה ורד תואר במנהל עסקים במכללת יזמות וכעת עובדים תחתיה כ-6 עובדים במרכז. בזמנה הפנוי לוקחת ורד, חלק בנבחרת כדורסל הנשים של הבנק.

 

בתמונה: מימין ורד סמוחה דמתי עם צוות מרכז המזומנים החדש באשקלון.
צילום: בנק הפועלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן