אדם מוכר מאשקלון נעצר בחשד שביצע עבירות חמורות בנכדתו

בית משפט השלום אשקלון האריך היום את מעצרו של תושב מוכר מאוד בעיר אשקלון שנעצר אתמול בחשד לביצוע עבירות קשות בנכדתו.

תחילת הפרשה לפני חודשים ספורים, אז לראשונה על פי החשד בוצעו העבירות הקשות בנכדה הקטנה שהלכו והחמירו עם הזמן, עד פיצוץ הפרשה שכבר היתה גלויה לבני המשפחה המורחבת ולא הגיעה למשטרה.

המעצר אמש – למרות שזה רק חשד במהלך הלילה האזרח לא קיבל תרופות חיוניות מצילות חיים ואוכל

אתמול, לאחר מידע שהגיע לתחנת המשטרה באשקלון בנושא, הוחלט לעצור את האזרח ולהביא אותו לחקירה בתחנת משטרת אשקלון שם הוחלט להותיר אותו במעצר גם במשך הלילה.

הבוקר כאמור הוא הובא לדיון בנוגע להארכת מעצרו בבית משפט השלום אשקלון, שם הוחלט לקיים את הדיון בדלתיים סגורות ולמרות שהועברו כלל הפרטים בנוגע לפרשה המזעזעת, בעקבות צנעת הפרט החלטנו שלא להביא את הדברים המלאים כפי שנאמרו באולם הדיונים.

נציין שהאזרח, דמות מוכרת מאוד בעיר, סובל בשנים האחרונות ממספר בעיות רפואיות קשות וגם בבית המשפט ניסו לתהות כיצד הוא הצליח לבצע את העבירות החמורות המתוארות בפרוטוקול.

גלו עירנות גם בגני המשחקים

שמירה על הילדים מפגיעות היא חשובה ביותר לצמיחתם הפיזית והרגשית באופן בריא. פגיעות יכולות להיות פיזיות או רגשיות ויכולות להשפיע בצורה קשה על הילדים במשך שנים. כדי להבין כיצד לזהות פגיעות בילדים ולהגן עליהם, יש להתמקד בכמה נושאים מרכזיים.

ראשית, חשוב להכיר את סוגי הפגיעות האפשריים. הפגיעות הפיזיות עשויות לכלול פציעות גופניות כגון חבלות, שברים, וגם פגיעות ראש. פגיעות רגשיות עשויות להיות תוצאה של התעללות או ניכור מטעם חברים או מבוגרים.

שנית, חשוב לזהות את הסימנים המצביעים על פגיעות אפשריות. סימנים פיזיים כגון עקיצות, חבלות, אפצים או פציעות שונות על גופם של הילדים יכולים להיות אזהרה לפגיעות פיזיות. סימנים רגשיים כגון הפרעות בהתנהגות, פחד סמוי, תחושת עצבנות חריפה או פתאומית, או פתיחות רגשית חסרה יכולים להעיד על פגיעות רגשיות.

שימו לב שחשוב לפעול מיידית במקרה של חשיפה לפגיעה. במקרה של פגיעה פיזית, על ההורים או האחראיים לקבוע אם דרוש טיפול רפואי מיידי. במקרה של פגיעה רגשית, חשוב להתייעץ עם מומחה כגון פסיכולוג או רופא לייעוץ ולתמיכה.

מעצר על ידי שוטר, צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ישראל

הטאבלט שמשנה את הכללים: Redmi Pad Pro החדש של שיאומי – כיף

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן