אשקלנייעס

אבל כבד באפרידר – 1 ההרוגים בחווארה תושב אשקלון

פיגוע קשה במהלך השבת בחווארה, אב ובנו תושבי הערים אשדוד ואשקלון הגיעו הבוקר לכפר חווארה הסמוך לשכם על מנת לתקן את רכבם.

עם קבלת הידיעה על רציחתם על ידי המחבל, שכניהם נכנסו להלם ומלווים את בני המשפחה כעת בשעתם הקשה ואחת מבנות המשפחה שהתקשתה מאוד לקבל את הבשורה הקשה פונתה למרכז הרפואי ברזילי.

תחילת האירוע הבוקר כשהם לחווארה עם רכבם ובזמן בו הוא היה בטיפול שוחחו שם עם תושבי הכפר, מה שככל הנראה גרם לשמועה המהירה כי שני יהודים הגיעו למקום.

לאחר שהסתיים הטיפול ברכב הם החליטו להישאר בכפר ולקחו את רכבם לשטיפה במכון שטיפת רכבים בחווארה והמחבל שידע ככל הנראה על הגעתם עוד הספיק לוודא כי מדובר ביהודים.

על פי תחקיר ראשוני המחבל שידע בדיוק לאן הוא מגיע, זיהה אותם כשהם ישבו מחוץ לשטיפת הרכבים והספיק לשוחח עם הפועלים במקום על מנת לוודא שהם היהודים.

לאחר הווידוא הוא התקרב אליהם וירה בשניהם מטווח קצר תוך שהוא מוודא הריגה ומותיר את משפחותיהם באבל קשה מנשוא.

ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי המלווה את בני משפחתם שנותרו באשדוד פרסם הערב: " סיילאס-שי ובנו אביעד,
בחייהם ובמותם לא נפרדו.

אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם במהלך השבת, של תושבי העיר אב ובנו, בפיגוע הירי הקשה בו נגזלו חייהם
באופן כל כך אכזרי ונפשע.

אנוכי, יחד עם צוותי העיריה, מלווים את בני המשפחה ברגעים קשים אלה, בהם הלב שלנו יחד עם כל עם ישראל כואבים את כאבם הגדול.

עיריית אשדוד לוקחת אחריות על סידורי ההלוויה ותוציא עידכון בהמשך.

אני מחזק את ידי כוחות הביטחון ובטוח כי הם פועלים בכל המרץ ויצליחו להשיג את המרצחים ככתוב בספר תהילים יח' "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם".

תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל העיר אשדוד, נבחריה ותושביה למשפחה.

יהי זכרם ברוך".

תגובת ארגון תורת לחימה לרצח אב ובנו בפיגוע בכפר המרצחים חווארה: " אין כבר מילים, שני אחים, אם ובנותיה, וכעת אב ובנו – חיי יהודים הפכו להפקר מוחלט!

ארגון תורת לחימה בתגובה לרצח אב ובנו בכפר המרצחים חווארה: משפחות נרצחות ללא כל קושי בידי מחבלים חמושים המסתובבים חופשי מכיוון ששר הביטחון גלנט מסרב לחסל את קיני הטרור ולעצור את תנועת האויב ביהודה ושומרון.

חיי יהודים הפכו להפקר מוחלט, אפס ביטחון, טרור גואה, אדישות מטורפת לדם יהודי מצד שר הביטחון הכושל גלנט ובכירים במערכת הביטחון שעסוקים ברדיפה אובססיבית של יהודים וברפיסות מוחלטת מול האויב.

ראש הממשלה נתניהו חייב לפטר את גלנט, ולמנות שר ביטחון שאכפת לו מחיי יהודים ושישנה ב180 מעלות את הפרדיגמה המעוותת במערכת הביטחון, שלא מספקת ביטחון בסיסי ליהודים ביהודה ושומרון, אשר הפכו לטרף קל למחבלים ארורים, כפי שלא היה מעולם".

ההרוגים בפיגוע בחווארה בצילום סלפי. הי"ד

בצבא נפתח מצוד לאיתור המחבל שביצע את הפיגוע ובמקביל נעצרו מספר פועלים בחווארה בחשד לשיתוף פעולה עם המחבל.

 

Exit mobile version