אביגדור ליברמן במסיבת עיתונאים באשקלון – מה ענה לגבי הנייה?

לפני זמן קצר הסתיימה באשקלון מסיבת עיתנואים של יו"ר ישראל ביתינו ח"כ אביגדור ליברמן שאכזב רבים ובעקבות החלטתו לא לאפשר את הקמת הממשלה, מדינת ישראל יצאה לבחירות חדשות שעולות למשלמי המיסים מיליוני שקלים.

 

נזכיר שטרם מונה ליברמן לשר הבטחון הוא דיבר גבוהה גבוהה ונראה היה שמדובר בשר בטחון שיועיל מאוד לעם ישראל לאחר מספר הצהרות לוחמניות נגד המחבלים ורב המרצחים איסמעיל הנייה.

 

במסיבת העיתונאים ליברמן דיבר על התכניות שלו לעתיד ומה שצריך לעשות ( נזכיר: הוא אלוף בדיבורים ) ולפני סיום מסיבת העיתנואים התפנה לענות לשאלות הכתבים שהיו במקום.

 

יניר יגנה מאתר וואלה שאל את ליבמרן על אי חיסול הנייה וליבמרן ענה: " אני הגשתי תכנית מסודרת לקבינט, עמדתי היתה ברורה ומי שעצר את כל התכניות ומנע כל יוזמה כל יוזמה התקפית זה היה נתניהו בכל ישיבת קבינט, הרי כל מה שאנחנו עושים אנחנו רק מגיבים ונגררים. אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותכניות לפעול כמו שצריך וחייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי מי שעצר וחסם את זה היה נתניהו. "

 

נציין שבמהלך מסיבת העיתונאים חזר ליברמן על המילה חרדים מספר פעמים ולפני תום שלב השאלות שאל אותו כתב גלי צה"ל רמי שני: " החרדים מהווים 20% כמעט ממדינת ישראל. אזרחים. אתה חושב שהם צריכים להשאר בלי ייצוג בממשלה? "

 

ליברמן ענה: " אנחנו לא נגד החרדים אנחנו נגד כפייה דתית. אני לא מתערב להם בבני ברק אני נגד פתיחת מרכולים בבני ברק בשבת, אני לא מוכן שיתערבו האם מרכולים יהיו פתוחים באשדוד או בראש פינה או בתל אביב ואין שום בעיה שהם יהיו בלי ייצוג בממשלה היו ממשלות בלי ייצוג לחרדים. אני חושב שאחד היוזמות שחשוב להוביל זה גם התחבורה ציבורית בשבת הנישואים האזרחיים, עבודות חיוניות בשבת וגם לימודי ליב"ה בחינוך העצמאי באל המעיין אחד הדברים החשובים שצריך להעביר במשללה הבאה זה לימודי ליב"ה וחוק הגיוס.

אביגדור ליברמן באשקלון. צילום: השמנמן מהדרום עם האוטו האדום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן