שערורייה באשקלון: שיבוץ מחדש של ילדים ללא ידיעת ההורים מעורר זעם

שערורייה חדשה בעיר אשקלון, כשהורים לילדים גילו במקרה שבעיריית אשקלון החליטו לשנות את השיבוץ של הילדים בפתיחת שנת הלימודים מבלי לעדכן אותם בפרטים, למרות שכבר קיבלו אישור על הליך הרישום.

"שבועיים לתחילת הלימודים, הילדים וההורים מתרגשים ומוכנים לפתוח את שנת הלימודים החדשה" – הורים מספרים על ההפתעה והזעם לגלות על השיבוץ מחדש ברגע האחרון

שיבוץ ילדים באשקלון, אילוסטרציה. צילום: עבור אשקלנייעס
שיבוץ ילדים באשקלון, אילוסטרציה. צילום: עבור אשקלנייעס

הילדים, שאמורים היו להתחיל ללמוד עם צוות חינוכי מוכר ואהוב שההורים רצו מאוד לאור ההמלצות הרבות שקיבלו לאחר בדיקות שעשו ובחרו לשים את ילדיהם תחתיהם, יתחילו את שנת הלימודים עם צוות אחר לחלוטין.

ההורים המופתעים שגילו את הדבר לאחר שלגורם כלשהו יצאה פליטת פה בנושא נכנסו במהירות למערכת העירונית והופתעו לרעה כשגילו שאכן כך הדברים ולמרות מה שנאמר להם וכבר קיבל אישור, הילדים ילמדו תחת צוות אחר.

"לנו כהורים יש את הזכות לבחור באיזה גן הילדים שלנו ישובצו" – הורים טוענים כי זכותם לבחור את הגן לילדיהם נרמסה

אחת האמהות כתבה למערכת: " שבועיים לתחילת הלימודים, הילדים וההורים בגן אסיף א' מתרגשים ומוכנים לפתוח את שנת הלימודים החדשה. פתאום ללא ידיעה מוקדמת במקריות רבה אנחנו מגלים כי שונה השיבוץ לגן אחר. לנו כהורים יש את הזכות לבחור באיזה גן הילדים שלנו ישובצו, הילדים שממשיכים בגן אסיף א' כבר מכירים ורגילים ולצוות שקיים וזה היה השיקול העיקרי שלנו בלשבץ את הילדים לאסיף א' כך שהילדים ישמרו על רצף חינוכי ואלו החדשים נרשמו אליו בעקבות הצוות שקיים בגן אסיף א'.

"אז למה לטלטל את עולמם של הילדים?" – הורים מודאגים מההשפעה של השינוי הפתאומי על ילדיהם

ההורים מודאגים מההשפעה של השינוי הפתאומי על ילדיהם, במיוחד לאור התקופה הקשה שעברו במהלך המלחמה. הם תוהים מדוע העירייה בחרה לשנות את השיבוצים ברגע האחרון ולטלטל את עולמם של הילדים ועוד מבלי לעדכן את ההורים.

"תחושות קשות עוברות בקרב ההורים ובמיוחד עבור הילדים שהופקרו" – הורים מרגישים נבגדים ומתוסכלים מחוסר השקיפות של העירייה

ההורים מרגישים נבגדים ומתוסכלים מחוסר השקיפות של העירייה כלפיהם לטענתם. כאמור, הם טוענים כי לא קיבלו כל הודעה או עדכון על השינוי, וכי גילו על כך במקרה. הם דורשים תשובות מהעירייה ומבקשים לדעת מתי התכוונה לעדכן אותם על השינוי.

"פחות משבועיים לפתיחת שנת הלימודים" – הורים דורשים תשובות ופתרון מהיר מהעירייה

פחות משבועיים לפתיחת שנת הלימודים, וההורים דורשים תשובות ופתרון מהיר מהעירייה. הם מקווים כי העירייה תתייחס לפנייתם ותמצא פתרון שיאפשר לילדיהם להתחיל את שנת הלימודים בסביבה מוכרת ועם הצוות החינוכי שבחרו עבורם.

נכון לרגע זה, לא ברור אם יש מקרים נוספים של שיבוץ מחדש ללא ידיעת ההורים באשקלון. הורים רבים חוששים כי ילדיהם עלולים להיות מושפעים גם הם מהשינויים, וקוראים לעירייה לפרסם הבהרות נוספות בנושא.

שיבוץ ילדים באשקלון
שיבוץ ילדים באשקלון
שיבוץ ילדים באשקלון
שיבוץ ילדים באשקלון
שיבוץ ילדים באשקלון
שיבוץ ילדים באשקלון

שערוריה! למרות המצב הביטחוני: ההודעה של ביטוח לאומי למיליוני ישראלים – כיף

 

2 תגובות

  1. זלזול בהורים ובילדים, התנהלות לקויה, בושה לעירייה ולפיקוח שאיפשר זאת.

    1. כי אתם ההורים נותנים שיזלזלו בכם אל תשלחו את ילדכם לגן ותדרשו מהעיריה גן אחר.
      אחרת כל הזמן ישימו עליכם פס והתשובה של חלק מההורים כזאת בטוח במיוחד הורים שבוועד
      הורים יגידו לכם זה מה שיש אין מה לעשות וההורים של הוועד הורים יגידו שהם שמים את ילדהם בגן העיקר בייביסיטר ואז מתפלאות למה גננות וסייעות אלימות לילדים ופעוטות בגן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן