שני צעירים מתל שבע מואשמים בחטיפה ותקיפה אכזרית של קטינה

כתב אישום הוגש נגד שני צעירים מתל שבע שנחשדו בחטיפה ותקיפה של קטינה

 פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שני צעירים מתל שבע, פאדי אבו סביתאן (20) ויוסף אבו סביתאן (18), בגין חטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, לפני כשלושה שבועות, בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעה קטינה כבת 15 עם אחיו של אחד הנאשמים לתחנת דלק בבאר שבע. אחיה של הקטינה נתקל בתקלה עם רכבו ופנה לנאשמים לקבלת עזרה. לאחר שהנאשמים סייעו לו, הסיע האח את הקטינה לביתה ועזב את המקום.

אך טרם הספיקה הקטינה לעלות לביתה, הגיעו הנאשמים ברכבם ושכנעו אותה לעלות איתם. לאחר נסיעה קצרה ברחובות באר שבע, אספו הנאשמים את חברתה של הקטינה מביתה.

במהלך הנסיעה התפתח ויכוח בין החברה לנאשמים, והחברה ביקשה לרדת מהרכב. לאחר שהיא ירדה, נותרה הקטינה ברכב ללא יכולת לפתוח את הדלת. בשלב זה, החל פאדי בנסיעה בניגוד לרצונה של הקטינה, שהתחילה לבקש ממנו לחזור לביתה.

כשהבינה הקטינה שפאדי מתעלם מבקשותיה, פתחה את דלת הרכב. בתגובה, יוסף משך בשערה ופאדי היכה אותה ברגלה. הקטינה המשיכה להתנגד, תוך שהיא מושכת את מפתח הרכב ומשליכה לעבר פאדי כוס שתיה. בתגובה, הנאשמים המשיכו להכות אותה בחוזקה על מנת שתחדל מהתנגדותה. בין היתר, דחף פאדי את ראשה של הקטינה לכיוון החלון, מה שגרם לה לדמם מאפה.

הנאשמים המשיכו בנסיעתם עד שהגיעו לתחנת דלק ברמת חובב, שם הורידו את הקטינה וברחו מהמקום.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל כתב עו"ד קינן: "מעשיהם של המשיבים, אשר בוצעו בצוותא חדא כלפי המתלוננת, מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור. מדובר במעשה חטיפה אלים שפגע קשות בתחושת הביטחון של המתלוננת."

השניים מואשמים בחטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות, לאחר שנהגו באופן פרוע במהלך האירוע וסכנו את משתמשי הדרך.

התיק נחקר על ידי תחנת באר שבע במרחב הנגב במשטרת ישראל.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן