שי עמירה לא יקבל את תפקיד יו"ר ועדת תכנון ובנייה באשקלון אותו מילא חבר המועצה לשעבר חי דהרי

שי עמירה, צילום ארכיון: דוברות עיריית אשקלון


למרות שחי דהרי הוחלף בחבר מועצת העיר שי עמירה, נראה שהאחרון לא יקבל את הסמכויות שהיו לדהרי, לפחות לא את כולן, כך עולה מזימון שקיבלו חברי מועצת העיר הקשורים לוועדת התכנון והבניה בעיר.
בזימון שהגיע לידי חברי המועצה עולה כי הם יתבקשו לאשר את מינויו של סגן ראש העיר יורם שפר לתפקיד יו"ר הועדה שאמונה על אחד הנושאים החשובים ביותר בעיר ולמעשה למנות אותו לתפקיד אותו ביצע בתקופה האחרונה חבר המועצה לשעבר, חי דהרי.
גורם המעורה בדברים אמר לנו היום: " בבחירות האחרונות חבר יורם שפר עם סיעתו לתומר גלאם וביחד הם הקימו את סיעת "אחדות בתכלית". לאחר קדנציה מלאה עליות וירידות החליט יורם שפר לקחת את המנדט וללכת לסיעה עצמאית, לגלאם לא היה מה לעשות חוץ מלצפות בשפר עושה לו בית ספר לפוליטיקה.
לאחר השעייתו של שמעוני החל המירוץ והמו"מ לבחירת ראש עיר במועצה, שפר שכמובן היה סיעת יחיד עשה את החיבורים הנכונים עם הסיעות וכיום הוא משמש כסגן ראש העיר, דבר שלא היה לו סיכוי לקרות אם היה נשאר באותה סיעה עם תומר. שפר קיבל סמכויות רבות ובהן את מנהל ההנדסה אך ראשות וועדת בניין ערים לא ניתנה לו ויש אומרים שתומר דאג שזה יהיה כך.
כיום אנו מתבשרים ששפר גם יקבל את ראשות וועדת בניין ערים, בישיבת המליאה הקרובה שתתקיים לאחר ישיבת המועצה מן המניין ימונה שפר ליו"ר הוועדה החשובה ביותר בעירייה.
לאחר התפטרותו השנויה במחלוקת של המשנה לראש העיר חי דהרי שכיהן כיו"ר הוועדה ואף קיבל שבחים רבים על אופן ניהולה, היה מן הראוי שימונה שי עמירה לתפקיד הרגיש והחשוב." אומר הגורם שמעלה תמיהות לגבי ההחלטה שלא להעניק את התפקיד לעמירה, שמסר בתגובה לפנייתנו: "אין תגובה"

גורם אחר מהעירייה אמר לנו היום שמדובר בתפקיד שראוי להגיע לשפר, שכן הוא מכהן כחבר הועדה שנים רבות, מכיר היטב את פעילותה מקרוב ואף שימש בתפקיד ממלא מקום יו"ר הועדה.
בבדיקה שערכנו התברר ששפר לא כפורש מסיעת אחדות בתכלית על פי הנחיות משרד הפנים ולמעשה לפי הרישומים ככל הנראה הוא נחשב כחבר סיעת אחדות בתכלית עד היום.
שפר עצמו בחר גם שלא להגיב לדברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן