שיא שלילי חדש בעירייה: 17 דקות המתנה לנציג במוקד העירוני 106

סטלה עמר, תושבת שכונת שמשון ניסתה השבוע לתפוס את המוקד העירוני במטרה לקבל מענה בנושא שמיעת אזעקות ברחבי העיר.

עמר סיפרה: "התקשרתי במטרה לבדוק אם היתה אזעקה ולמה היא לא נשמעת כמו שצריך ובאיזה אזורים היא היתה. לא ידעתי שאשקלון מחולקת לפי אזורים וכמובן שלא היה מענה משעה 3 עד סביבות השעה 4 לפנות בוקר, לא היה מענה במשך כל הדקות האלה. אני רוצה לדעת איך דבר כזה קורה כשיש אנשים חולים וערירים מבוגרים, מה הם אמורים לעשות? גם כשפניתי למשטרה אמרו לי לפנות למוקד העירוני, מי ידאג לאנשים המבוגרים שאין להם מענה בעת הצורך? "

לאחר פנייתנו לעיריית אשקלון, האחראי על המוקד פנה לעמר ואמר לה שהנושא נמצא בבדיקה.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " עיריית אשקלון רואה חשיבות רבה במתן מענה לתושבים בכל הקשור למפגעים, תקלות ותלונות. מדובר בהמתנה חריגה, שלא משקפת את פעילות המוקד השוטפת. מנהל המוקד יצר קשר עם הפונה והשיב לשאלותיה לשביעות רצונה. "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן