חרבות ברזל – הניצול במסיבה בבארי רז כהן מאשקלון שרד את התופת ומספר

רז כהן, צילום: אודי דוד בן דוד

חרבות ברזל, היום השלישי מהמרכז הרפואי ברזילי אשקלון

חרבות ברזל, המלחמה שהחלה במתקפת פתע מתוזמנת של החמאס על יישובי עוטף עזה וכללה גם ירי לעבר יישובי המרכז ברחבי ישראל גבתה כבר בתחילתה למעלה מ600 קורבנות לפי מה שידוע עד עכשיו במסיבת הטבע שנערכה ביער בארי.

האנשים שהגיעו למסיבת שנערכה לאורך כל הלילה לא דמיינו כלל את סיום המסיבה אליה חדרו מאות מחבלים מיומנים היטב וחמושים בכלי נשק מסוגים שונים.

המחבלים ביצעו טווח המוני במבלים שלא הספיקו אפילו לנוס על נפשם ומצאו את מותם במקום, כמו גם אנשי כוחות הביטחון שעשו את דרכם לזירה ונפלו למארב מתוכנן של החמאס.

לא הבינו מה קורה והמחבלים החלו לפגוע באנשים

עם תחילת התקיפה על המבלים היו מי שניסו להבין מה קורה במקום ופתחו בריצה אולם נורו על ידי המחבלים, וחלק הצליחו במנוסה למרחק מסויים, אחד האנשים שהצליח לברוח הוא רז כהן, צעיר אשקלוני שנס על נפשו עם מספר מבלים והסתתר בשיח סמוך לנחל.

רז סיפר היום לכלי התקשורת שהגיעו למרכז הרפואי ברזילי על מה שאירע בזירת האירוע ואמר: " ראינו את כל הזוועות שאפילו אי אפשר לדמיין. המחבלים תפסו שם נשים ופגעו בהן בכל דרך אפשרית וכשסיימו לבצע את זממם החלו לשחוט אותן לנגד עיני חבריהם ולירות בחלקן ובאנשים נוספים במקום.

רז כהן, צילום: אודי דוד בן דוד
רז כהן, צילום: אודי דוד בן דוד

כל הזמן הזה היינו בשיח ושמענו את הקללות והצעקות של המחבלים על האנשים שנחטפו ונרצחו במקום, הם היו אכזריים במיוחד וכשניסינו ליצור קשר עם מוקד 100 פשוט ניתקו לנו כמה פעמים ואז הבנו שהמשטרה קרסה, כנראה מכמות הפניות, אחרי המון זמן חילצו אותנו משם".

שוטרים וחיילים שהגיעו למקום נורו במארבים של אנשי החמאס לאורך הצירים הסמוכים ליער בארי ונהרגו ומבלים שכן הצליחו להכנס לרכבים ולנוס מהזירה האטו בדרך כשחשבו שהם רואים חיילים ולמעשה מדובר היה במחבלים שריססו את רכבם.

נציין שבמרכב הרפואי ברזילי יש מסביב לשעון חסד שאינו פוסק, גם של עמותת 'ושמחת' של משפחת לרר האשקלונית שפועלת במקום מידי יום.

בימים האחרונים פועלים בעמותה לדאוג גם לאלפי המבקרים במרכז הרפואי ברזילי ופתחו עמדות מזון ושתיה ללא עלות לכל מי שמבקש ועמדה של הנחת תפילין, צפו בכתבה ששודרה בערוץ 14:

הרב אברימי לרר בחלוקת המזון בברזילי, צילום: ושמחת
הרב אברימי לרר בחלוקת המזון בברזילי, צילום: ושמחת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן