ברזילי אשקלון: גורמים רפואים נחרדו מפוסטים שאוהב רופא צעיר

לייק??? אחד הפוסטים החביבים על הרופא מברזילי

גורמים רפואיים בברזילי אשקלון חשפו: הפוסטים שהרופא הצעיר אוהב

חרבות ברזל, חודש ויומיים למלחמה – אחרי הסערה שהתחוללה בעקבות הפוסטים של רפעת פרחה, היום הגיע למערכת מידע על רופא אחר במרכז הרפואי ברזילי שנותן סימוני 'אהבתי' לפוסטים מחרידים.

כזכור, ד"ר רפעת פרחה, רופא מהמרכז הרפואי ברזילי שפרסם פוסטים בהם רואים מחבלים מיידים אבנים ומבעירים אש במסגרת ההפ"סדים על הגדר עם הרצועה תוך שהוא מבקש מעוקביו להתפלל עבור עזה.

התגובה הרופסת של ברזילי בעניינו, כך מתברר, ככל הנראה לא הביאה להרתאה בקרב עובדים ולמרות שבברזילי טענו שמדובר בפוסטים ישנים של פרחה שבין היתר העלה גם תמונה של היטלר עם כיתוב, כאילו שמשנה מתי הפוסטים פורסמו, היום גורם רפואי בברזילי אשקלון העביר לנו מידע על רופא סטאז'ר שמעודד את המחבלים בלייקים בפוסטים חדשים.

ומי נותן לזה לייק? רופא מברזילי.
ומי נותן לזה לייק? רופא מברזילי.

הרופא הסטאז'ר שאמור לטפל גם בחיילים פצועים

אסלם אבו עומר, סטאז'ר לרפואה בברזילי שבין היתר עשוי לקבל לטיפול גם חיילים פצועים, תועד לאורך החודש האחרון על ידי גורמים רפואיים בברזילי אשקלון בלייקים שונים שהוא נותן לפוסטים המציגים תקיפות של חטופים ישראלים.

בין היתר, אבו עומר גם נתן לייקים לפוסטים של פיצוצי טנקים ופגיעה בחיילים, כיבוש יישובי העוטף על ידי המחבלים והאירועים שהתרחשו בשדרות.

לייק??? אחד הפוסטים החביבים על הרופא מברזילי
לייק??? אחד הפוסטים החביבים על הרופא מברזילי

תמיכה בטרור וברזילי אשקלון: בעבר רופא מברזילי הצטרף לדעאש ונהרג

נזכיר שבעבר במרכז הרפואי ברזילי היה גם רופא שהתגייס לשורות דעאש וערק לשדה הקרב בסוריה תוך שהם עובר בטורקיה ולאחר תקופה קצרה של לחימה במסגרת ארגון הטרור, נהרג בקרבות.

בברזילי ניסו בזמנו להתנער מהדברים והסבירו כי מדובר ברופא שעבד במרכז תקופה קצרה ולאחר מכן נעלם, עד שגילו שנהרג בקרבות דרך התקשורת.

צוות רפואי מפורק ונדהם

הגורם, שהעביר לנו היום כמות גדולה מאוד של פוסטים שנאספו על ידי אנשי צוות רפואי בברזילי ציין כי הוא מזועזע ובכל פעם התקשה להאמין שאדם כזה עובד ברפואה ועוד אמור לקבל בין היתר את הזכות לטפל בחיילים.

גורם אחר שנחשף לדברים אמר: " אם בהנהלה לא מבינים שמדובר במישהו שתומך במחבלים, למרות שכל הסימנים ממש זועקים, אז כנראה שהבעיה לא רק בו אלא גם במי שמנהלים את ברזילי".

עוד נאמר: " כשפורסמו הפוסטים של רפעת, היינו בטוחים שמישהו יעשה עם זה משהו, בפועל כלום. ומה זה כלום אתה שואל? מיהרו לטאטא את הנושא עם האמירה ההזויה שמדובר בפוסטים ישנים".

גם רפעת נתן תגובה לציבור

בנוסף הוא אמר: " ראיתי גם את התגובה שהוא רשם בפייסבוק באחת הקבוצות האשקלוניות, לא מבין, הוא כתב שהוא לא תומך בטרור בשום צורה, אבל מי שלא תומך בטרור גם לא מעלה תמונות של מחבלים מנסים לפגוע בחיילים ועוד מבקש להתפלל. מקווה שאם הוא כותב שהוא לא תומך בטרור, הוא באמת מתכוון לזה.

חשבנו שלפחות המטופלים יגידו משהו על זה אחרי הפרסום או ינסו לדבר עם ההנהלה אבל כלום, הנושא נשכח וזהו המשיכו הלאה כרגיל".

הטנק התפוצץ החיילים נפגעו והרופא שאמור לטפל נותן לזה לייק
הטנק התפוצץ החיילים נפגעו והרופא שאמור לטפל נותן לזה לייק

תגובת המרכז הרפואי ברזילי אשקלון

במרכז הרפואי ברזילי קיבלו היום את פנייתנו, עם כמות גדולה של התיעודים שהועברו אלינו על ידי הגורם הרפואי, כאן בכתבה בחרנו לציין מספר מועט בצורה משמעותית מכמות הפוסטים שזכו לאהבת הרופא הסטאז'ר.

בתגובה לדברים מסרו כי "הנושא הועבר לטיפול הנציבות", נציין שלא הועברה לנו מהנהלת המרכז הרפואי התייחסות כלשהי מהרופא לדברים או ידיעה אם הוא זומן לבירור.

מה לדעתכם יגידו על זה בנציבות? עוד פוסט שקיבל לייק מאסלם אבו עומר
מה לדעתכם יגידו על זה בנציבות? עוד פוסט שקיבל לייק מהרופא הטאז'ר אסלם אבו עומר

החל ממחר: הלימודים באשקלון חוזרים

בעיריית אשקלון הודיעו כי מערכת החינוך העירונית באשקלון חוזרת למסגרת – מרחוק ובחינוך המיוחד תתקיים פעילות הפגתית במוסדות החינוך להורים המעוניינים בכך.

בהודעה שיצאה מטעם העירייה נמסר כי: החל מיום שני הקרוב ,06.11.23, תחל מערכת החינוך העירונית באשקלון בחזרה הדרגתית למסגרות אבל – מרחוק.

הפעילות תתקיים, בשלב זה, בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים, בכלל המגזרים, ובין השעות 10:00 עד 13:00.

כל בית ספר, יסודי ועל יסודי, יציג להורים ולתלמידים תוכנית שבועית שתכלול את מערכת השעות שתתמקד בשיחות על המצב ותגבור חומר לימודי בצורה חוויתית.

לא חובה להשתתף והמורים לא יתקדמו בחומר הלימודים

נזכיר שבעיריית ירושלים גם הודיעו בשבוע שעבר על חזרה ללימודים וכך גם בערים נוספות אך באשקלון הדגישו כי ההשתתפות אינה חובה. לא תהיה התקדמות בחומר הפדגוגי ולא יינתנו שיעורי בית/עבודות/בחינות.

השיעורים יוקלטו ויופצו לקהילת בית הספר מה שיאפשר לתלמידים לצפות בהם בכל שעה שתתאים להם ולהמשיך להישאר מעודכנים.

מסגרות החינוך המיוחד ייפעלו במתכונת הפגתית במוסדות עצמם להורים המעוניינים בכך, וגם זאת, לאחר הערכת מצב שנערכה עם הורי החינוך המיוחד ולבקשתם. בתי הספר יעמדו בקשר ישיר עם ההורים.  בגני הילדים יתוגברו הפעילויות ההפגתיות בזום.

ההחלטה התקבלה בישיבה שנערכה בין הנהלת העירייה בראשות תומר גלאם, מינהל חינוך ופורום ההורים העירוני, יו״ר הפורום ונציגי בתי הספר, וזאת במטרה להשיב את התלמידים למסגרת חינוכית שגרתית מלווה בצוותים חינוכיים.

ראש מינהל חינוך יובל זוזט: ״חשוב לנו, במיוחד בימים אלו, ונוכח התמשכות ימי הלחימה, לשמר את התלמידות והתלמידים במסגרת חינוכית אך חוויתית. אני רוצה להודות לראש העיר, למנהל המחוז ולמפקחיו, לכל המנהלים וצוותי החינוך ולמנהלים ולעובדים במינהל החינוך על שיתוף הפעולה בימים אלו ובכלל״.

יו״ר פורום ההורים העירוני, דודו לוי, מסר כי ״פורום ההורים עושה הכל על מנת לשקף את דעות ההורים ולהביא למסגרת הטובה ביותר שתתאים לרוב האוכלוסיה בימים קשים אלה. הועלה ע"י פורום ההורים הצורך בקשב למענה רגשי לילדים, להורים וחשוב גם כן למורים.

הוצגה הסכמה מלאה בין ראש העיר ושותפיו לבין עמדותינו כפורום ההורים. אנו מודים לראש העיר מר תומר גלאם ראש מינהל חינוך יובל זוזט ולחזי, מנכ״ל העירייה על הקשב והמענה לצרכים שהוצגו״.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ויובל זוזט בזום בו הוחלט על החזרה ללימודים. צילום: דוברות עיריית אשקלון
רה"ע תומר גלאם ויובל זוזט בזום בו הוחלט על החזרה ללימודים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מאז תחילת המלחמה שמו דגש במינהל החינוך על מתן תמיכה רגשית לתלמידות ותלמידי העיר. בהתאם לזאת, קיימו הצוותים החינוכיים בבתי הספר וגננות גני הילדים שיחות בזום עם התלמידים על מנת לשמור עמם על קשר שוטף ולעמוד מקרוב אחר הצרכים השונים שעולים כתוצאה מהמצב.

בתוך כך, נציגות מינהל החינוך בעיריית אשקלון עבדו במרץ בשבועות האחרונים וביצעו שיחות טלפון לכ-1,500 משפחות עם צרכים מיוחדים, אשר ילדיהם נמנים בין תלמידי העיר, על מנת לשאול לשלומם ולעמוד אחר צרכיהם. בין יתר הצרכים שעלו, העניקה העירייה לאותן משפחות ערכות הפגה, חבילות מזון, מנות חמות, סיוע באיסוף תרופות, פניות בנושאי חוסן ועוד.

אחרי פרשת הרופא מדעא"ש – שוב נעצר רופא מתמחה בברזילי, תושב חברון

4 תגובות

  1. תרשמו מספר שנוכל להתלונן גם
    זה לא הגיוני שלא יפוטר לאלתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן