אשקלנייעס

בשורה חשובה לתושבי אשקלון: הישגים מהמסע של גלאם ופאני לוי לברלין

בשורה חשובה לתושבי אשקלון: רשימת הישגים מהמסע של תומר גלאם ופאני לוי לברלין – כתבה מתעדכנת

בזמן בו בעיר אשקלון תושבים מנסים להבין מדוע הם לא מקבלים הטבות מהמדינה כמו שקיבלו השבוע תושבי שדרות ואופקים לאחר המאבק של ראשי הרשויות שלהם, גלאם אמור לחזור מביקור בברלין אליה טס כגורם מייצג של העיר אשקלון יחד עם פאני לוי לאחר שחברי הקואליציה אישרו להם תקציב לצורך הטיסה. הרשימה תתעדכן כל עוד שיהיו הישגים מהביקור על חשבון הכספים של תושבי אשקלון, והיא תופיע כאן:

א.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד
בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

נזכיר שלפני חודשים ספורים בעיריית אשקלון העלו באופן חריג את תשלומי הארנונה לתושבים, מהלך שזכה לביקורת מצד חברי האופוזיציה בעיר שלא הבינו כיצד חברי הקואליציה מסוגלים להצביע על העלאה כזו בתקופת המלחמה.

מאוחר יותר עוד חשפה עו"ד תמר קידר מסמך לפיו בעיריית אשקלון מבקשים לקבל הלוואה של 200 מיליון ש"ח. בנוסף קידר הודיעה כי בכוונתה לבקש חיוב אישי על גלאם במספר נושאים.

בינתיים תושבי אשקלון יכולים לקבל מענק כספי של 6000 ש"ח כמימון לטיפולים מול חרדה במידה והם צריכים. כל זה קורה כשלתושבי אופקים ושדרות אושרו השבוע מענקים נוספים על אלו שהם קיבלו והפעם מענק לקראת החג, עד 14000 ש"ח לכל תושב בערים, שלא ספגו את כמות הטילים שספגה אשקלון ובכל זאת קיבלו מענקים והטבות.

Exit mobile version